×
آخرین اخبار

خدمات سازمان موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه

  • کد نوشته: 151993
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۶
  • 119 بازدید
  • مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز خدمات این سازمان را در مرز چذابه در ایام اربعین حسینی امسال تشریح کرد.

    خدمات سازمان موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه

    اسماعیل آخوند شوشتری اظهار کرد: از آنجایی که شهرداری اهواز شهرداری معین وعهده دار آرائه خدمات در مرز ایران و مواکب شیب عراق  تعیین شده این سازمان به دستور شهردار اهواز در مرز چذابه مستقر شده است.

    او ادامه داد:استقرار دستگاه  مکنده پرس حمل زباله، ۲ دستگاه بیل مکانیکی و بالابر،خودروی کارواش صنعتی خاور و تریلی و کمرشکن در بخش خدمات موتوری و خودرویی در مرز چذابه صورت گرفته است.

    مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز یادآور شد: همچنین ۱۵نفر نیروی انسانی به صورت نوبت کاری و  تیم فنی تعمیرات خودرو برای سرویس خودروها  و  شستشوی ضدعفونی کردن  خودروهای حمل پسماند روزانه در ۶مرحله به تناژ بیش از ۸تن روزانه جمع آوری و در اختیار سازمان پسماند برای بازیافت قرار میدهند 

    آخوند شوشتری گفت جابجایی بیش از ۸ دستگاه سرویس های بهداشتی متحرک بزرگ،حمل وتخلیه و ارسال ۲۰دستگاه کانکس به همراه  جرثقیل از دیگر خدمات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه است.

    او افزود:خاک کشی حد فاصل بین إیران وعراق, پاک سازی دو طرف مسیر فوق با گریدر، کمک به مواکب و در اختیار دادن خودرو و دستگاه های سنگین برای خاک کشی و اصلاح مسیر تردد آنها از دیگر خدمات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز بوده است.

    مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز یادآور شد: با توجه به جلسه ستاد اربعین شهرداری و تأکید شهردار اهواز ومعاون خدمات شهری بر ارائه خدمات مطلوب،  با استفاد ه از دستگاه های با سازی شده  و جدید خریداری شده میزان خدمات امسال را در مرز چذابه بهتر کرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *