×
آخرین اخبار

خبرگزاری”صدای افغان”به خاک و خون کشیده شد

  • کد نوشته: 8247
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۷
  • 843 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ حمله انتحاری به ساختمان خبرگزاری صدای افغان و مرکز فرهنگی اجتماعی «تبیان» بیش از ۳۰کشته و تعدادی زخمی برجا گذاشت.   برخی از منابع خبری اعلام کردند که لحظاتی قبل ساختمان مرکز فرهنگی اجتماعی «تبیان» و خبرگزاری صدای افغان «آوا» در غرب کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفته است.   به گزراش دیدگاه […]

    خبرگزاری”صدای افغان”به خاک و خون کشیده شد

    دیدگاه نیوز/ حمله انتحاری به ساختمان خبرگزاری صدای افغان و مرکز فرهنگی اجتماعی «تبیان» بیش از ۳۰کشته و تعدادی زخمی برجا گذاشت.

     

    برخی از منابع خبری اعلام کردند که لحظاتی قبل ساختمان مرکز فرهنگی اجتماعی «تبیان» و خبرگزاری صدای افغان «آوا» در غرب کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفته است.

     

    به گزراش دیدگاه نیوز، بر اساس گزارش‌های اولیه یک حمله کننده انتحاری خود را در دفتر خبرگزاری «آوا» و مرکز فرهنگی تبیان منفجر کرده است.

     

    نیروهای امنیتی افغان مسیرهای منتهی به این منطقه «پل سوخته» در غرب کابل را مسدود کرده‌اند و آمبولانس‌ها به محل حمله اعزام شده‌اند.

     

    خبرگزاری صداوسیما هم گزارش داد، بر اثر این انفجار بیش از سی نفر جان باخته و شماری دیگر زخمی شدند. بیشتر تلفات حمله انتحاری از شرکت کنندگان در یک گفتمان علمی پژوهشی گزارش شده که در حال برگزاری بود.

     

    تعداد زیادی از دانشجویان و ۳ خبرنگار نیز در این حمله انتحاری شهید شدند.۵ آمبولاس شهدا را منتقل کردند و حدود ۱۵ شهید نیز هنوز در محل خبرگزاری صدای افغان و مرکز تبیان بر زمین افتاده اند.بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما صدای دومین و سومین انفجار نیز در این محل شنیده شد . 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *