×
آخرین اخبار

حقوق معوقه کارگران شهرداری آبژدان به ۲۰ ماه رسید!

  • کد نوشته: 44001
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • 545 بازدید
  • شهردار آبژدان گفت: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از نهادهای مختلف استانی و کشوری، تاکنون موفق به تامین حقوق پرسنل نشده‌ایم و کارگران ۲۰ ماه است که حقوق معوقه دارند.
    حقوق معوقه کارگران شهرداری آبژدان به ۲۰ ماه رسید!

    شهردار آبژدان گفت: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از نهادهای مختلف استانی و کشوری، تاکنون موفق به تامین حقوق پرسنل نشده‌ایم و کارگران ۲۰ ماه است که حقوق معوقه دارند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، شهرام ورناصری شهردار آبژدان در این خصوص ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دیدگاه نیوز در اندیکا، اظهار کرد: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته از نهادهای مختلف استانی و کشوری، تاکنون موفق به تامین حقوق پرسنل نشده‌ایم و کارگران ۲۰ ماه است که حقوق معوقه دارند.

    شهردار آبژدان افزود: منابع ارزش افزوده‌ای که به شهرداری آبژدان اختصاص می‌یابد براساس سرانه جمعیتی است و برای پرداخت حقوق کارگران کافی نیست، ولی در صورت تامین مبالغی را مانند گذشته بعنوان مساعده حقوق به کارگران پرداخت خواهیم کرد.

    وی تصریح کرد: پرسنل شهرداری آبژدان حدود ۵۰ نفر هستند که در دوره قبل جذب شده‌اند و بر اساس چارت سازمانی این شهرداری می‌بایست این آمار ۱۵ نفر باشد. تعداد بالای کارگران، بدهی حدود دو میلیاردی شهرداری به بازار و پیمانکاران و نبود منابع مالی برای پرداخت حقوق، دلایل اصلی بروز این مشکل است.

    ورناصری گفت: از نهادهای متولی درخواست داریم چاره‌ای اساسی برای این مشکل بیاندیشند زیرا معوقات موجود و عدم پرداخت ارزش افزوده، باعث بروز مشکلات زیادی برای این شهرداری شده است و مبالغ دریافتی کفاف هزینه‌های روزمره شهرداری را نیز نمی‌دهد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *