×
آخرین اخبار

حفظ محیط زیست نیازمند تفکر بسیجی و حرکت جهادی است

  • کد نوشته: 69034
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۱
  • 397 بازدید
  • مدیر کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی برای حفاظت از محیط زیست نیازمند تفکر بسجی و حرکت جهادی هستیم.
    حفظ محیط زیست نیازمند تفکر بسیجی و حرکت جهادی است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، حسن عباس نژاد در جلسه مشترک با فرمانده حوزه ۲ شهید مدنی بسیج کارمندی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در تمامی عرصه های کشور گفت: حفظ محیط زیست و رسیدن به توسعه پایدار تنها با تفکر بسیجی و تلاش جهادی امکان پذیر است.

    وی با اشاره به سیاستهای کلی محیط زیست ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردمی در حفظ محیط زیست گفت: بسیج نقش مهمی در اشاعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه دارد و در این راه نیازمند همراهی و حمایت تمامی ارکان بسیج هستیم.
    عباس نژاد گفت:همراهی بسیج در اجرای طرح های محیط زیستی راهگشا بوده و ما در تمامی عرصه های محیط زیست طبیعی و انسانی نیازمند همکاری با بسیج هستیم.
    مدیر کل حفاظت محیط زست آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه ای همگانی می داند تاکید کرد: استراتژی نوین حفظ محیط زیست حفاظت از راه جلب مشارکت عمومی است
    در ادامه سرهنگ فرهادی، فرمانده حوزه دو بسیج کارمندی شهید مدنی (ره) نیز در این نشست با قدردانی از حضور فعال مدیرکل و کارکنان اداره کل استان در برنامه های سازمان بسیج و ارایه خدمات مطلوب ، مشارکت همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان در کمک های مومنانه را مورد توجه قرار دادو اذعان داشت :این سازمان با توجه به وظیفه نظارتی و حاکمیتی نقش بسیار مهمی در سلامت و تضمین زندگی سالم عموم را بر عهده دارد.
    وی با اعلام آمادگی بسیج بر همکاری بیش از پیش با محیط زیست استان گفت: رویکرد مدیریت و کارکنان خدوم این مجموعه در پیشبرد اهداف عالیه نظام قابل تقدیر است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *