×
آخرین اخبار

مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها در اهواز برگزارشد
حضور علیرضا ره‌انجام شهردار ایذه در مراسم بزرگداشت روز شهرداریها و دهیاریها

  • کد نوشته: 87203
  • ۱۴۰۱-۰۴-۱۴
  • 805 بازدید
  • به گزارش خبر روز، صبح امروز مراسم روز شهرداریها و دهیاریها باحضور شهرداران، دهیاران و مسئولین ارشد استانداری خوزستان در سالن آب و برق خوزستان برگزار شد
    حضور علیرضا ره‌انجام شهردار ایذه در مراسم بزرگداشت روز شهرداریها و دهیاریها

     

    به گزارش دیدگاه نیوز، صبح امروز مراسم روز شهرداریها و دهیاریها باحضور شهرداران، دهیاران و مسئولین ارشد استانداری خوزستان در سالن آب و برق خوزستان برگزار شد.

    علیرضا ره انجام شهردار ایذه به نیابت از شهرداران به بیان مشکلات شهرداری ها پرداخت و افزود: مشکلات شهرداری زیاد است، مشکلاتی از جمله اختلافات با ادارات خدمات‌رسان از جمله اداره آب و فاضلاب شهری یکی از دغدغه های بزرگ شهرداران است و همچنین بحث روشنایی معابر با اداره برق دیگر مورد می‌باشد.
    وی ادامه داد: با توجه به افزایش ۶۰ درصدی حقوق و دستمزد نیروها بحث تخصیص ویژه بودجه به شهرداری ها و تزریق به موقع ارزش افزوده میتواند به شهرداری ها کمک کند.
    علیرضا ره‌انجام در پایان مشکلات شهر ایذه را هم بیان کرد: شهرداری ایذه امروزه با مشکلاتی همچون تکمیل سایت پسماند زباله شهری، تخصیص بودجه، مشکلات آسفالت معابر شهر، بافت فرسوده شهر ایذه و… دست و پنجه نرم میکند که امیدوارم مسئولین مربوطه به مدد این شهر بیایند و در مسیر توسعه ما را کمک کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “حضور علیرضا ره‌انجام شهردار ایذه در مراسم بزرگداشت روز شهرداریها و دهیاریها”

    1. ناشناس گفت:

      سلام وخسته نباشید بنده یک شهروند هستم که از نزدیک تمام کارهای میدانی شهرداری را دیدم وانشااله خداوند به آقای ره انجام کمک کند چون کار ۱۰سال گذشته را بسرعت انجام داده وایشان کار بلد وخداترس هست هدفش خدمت به مردم هست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *