×
آخرین اخبار

حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی: تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال انتظار

  • کد نوشته: 77942
  • ۱۴۰۰-۰۹-۲۵
  • 709 بازدید
  • نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز و پس از ۱۰ سال، لایحه رتبه‌بندی معلمان با دیدگاه مثبت مجلس شورای اسلامی و دولت مردمی تصویب شد تا بخشی از مشکلات معلمان مرتفع شود.
    حبیب آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی: تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۰ سال انتظار

    حبیب آقاجری در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز گفت: مجلس شورای اسلامی امروز لایحه‌ی رتبه‌بندی معلمان را تصویب کرد که این لایحه برای ارتقاء جایگاه و منزلت معلمان زحمتکش است.

    وی افزود: لایحه رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعاتی است که باید از قبل برای معلمان در نظر گرفته می‌شد.

    نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی اضافه کرد: این لایحه حدود ده سال قبل مطرح شد اما تاکنون اجرایی نشده بود که با اقدام امروز مجلس و دولت به سرانجام رسید.

    آقاجری اظهارکرد: نمایندگان مجلس بیش از چندماه برای تصویب این لایحه تلاش کردند تا این لایحه از نظر بار مالی و تامین اعتبار مشکلی نداشته باشد و با اجرای آن بخشی از مشکلات فرهنگیان مرتفع شود.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه مثبت دولت مردمی آیت‌الله رییسی به این لایحه گفت: امیدواریم مجلس و دولت بتوانند با انجام این اقدامات موثر، در ارتقاء جایگاه معلمان کوشا باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *