×
آخرین اخبار

حال حجاج ایرانی خوب است/ دمای هوای عربستان به ۵۰ درجه رسید

  • کد نوشته: 192857
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۸
  • 30 بازدید
  • معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: عملیات رمی جمرات در حال برگزاری است و به رغم دمای هوای حدود ۵۰ درجه هیچ مشکلی وجود ندارد و حال حجاج ایرانی خوب است.

    حال حجاج ایرانی خوب است/ دمای هوای عربستان به ۵۰ درجه رسید

    غلامرضا رضایی که هم اکنون در سرزمین منا حضور دارد، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و پیش بینی های انجام گرفته، حجاج ایرانی هیچ گونه کمبودی از لحاظ امکانات رفاهی و مقابله با گرمای موجود ۵۰ درجه ندارند و آرامش کامل در کاروان ها برقرار است.

    وی ادامه داد: حجاج ایرانی علاوه بر انجام اعمال خود در سرزمین منا و بیتوته در این مکان رمی جمرات را از روز دهم تا دوازدهم ذی الحجه انجام می دهند.

    معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: در مراسم رمی جمرات خواهران از ساعت ۱۰ شب و برادران ۱۰ صبح روز دهم ذالحجه یعنی برابر با روز عید قربان راهی رمی جمرات شدند.

    رضایی با بیان اینکه آخرین کاروان حجاج ایرانی نیز وارد رمی جمرات شد، افزود: حجاج ایرانی در آرامش کامل با امکانات رفاهی تدارک دیده شده در حال انجام اعمال مناسک حج هستند.

    امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر ایرانی که حدود ۵ هزار نفر از این تعداد را نیروهای خدماتی، امداد، پزشکان و غیره تشکیل می دهند، راهی سرزمین وحی شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *