ابوالفضل بابادی شوراب – دیدگاه نیوز / همواره یک تاجر باهوش در جهت عرضه جنس بُنجل و بی ارزش خود سعی می کند با اغراق و بزرگ نمایی، ویژگی هایی کاذب برای کالای خود تعریف کند تا بتواند جنس خود را بخوبی به فروش برساند.
در مبحث رسانه نیز خبر و آگاهی بخشی می تواند کالا محسوب شود که تقلبی یا ارزشمند بودن آن به کیفیت و حقیقت خبر و شیوه بیان آن بستگی دارد.
بطور مثال اینکه انتصاب و انتخاب رفقای باندی و هم منافع خود را با کلید واژه های مثبتی معرفی کرده و افرادی که تا دیروز و حتی امروز اسکرین شات بگیر و شاهدان شکایتی و چشم و گوش های برخی مدیران فعلی و بعضی نمایندگان پیشین بوده اند را جوان و شایسته جلوه دهیم و برای شان پرستیژ مناسبی در جامعه تعریف کنیم تا پازل پدرخوانده های عرصه تحریف افکار عمومی تکمیل شود، عین بی سلیقگی و خیانت به ذات رسانه است.
خصوصا در خوزستانی که مردمش چوب رسانه های عقیم شده و منفعل و غیر مطالبه گر را می خورند، رسانه هایی که تبدیل به زینت المجالس نشست های مدیران ناکارآمد شده و شوربختانه آنکه گاهی همین رسانه ها مهم ترین گلایه شان عدم دعوت یا دعوت گزینشی در بعضی نشست های دولتی بوده و از اینکه کارت هدیه گیرشان نیامده شِکوِه می کنند و مسئله دفاع از همکاران خود که بخاطر شکایت برخی مدیران و نمایندگان در راهروهای عدلیه در گردش هستند، هیچگاه به اولویت های آنان تبدیل نشده است.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سردبیر دیدگاه نیوز، بیش از 16 سال است که در زمینه های تخصصی طراحی، توسعه، بهینه سازی و سئوسازی وب فعالیت می کند. وی از سال ۱۳۸۷ فعالیت خبری خود را در حوزه اخبار تکنولوژی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۳ در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی شروع به فعالیت مستمر خبری کرده است. وی عضو هیئت مدیره شرکت رایسام نیز می باشد.
دیدگاهتان را بنویسید