×
آخرین اخبار

جواد شهابی ،ریاست شورای راهبردی جمعیت یاران انقلاب اسلامی استان فارس بیان کرد

  • کد نوشته: 50757
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۱
  • 2424 بازدید
  • جواد شهابی گفت : شورای راهبردی جمعیت یاران انقلاب اسلامی استان فارس تشکیل شده و در حال راه اندازی کمیته های تخصصی و دفاتر شهرستان هستیم.
    جواد شهابی ،ریاست شورای راهبردی جمعیت یاران انقلاب اسلامی استان فارس بیان کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، جواد شهابی ریاست شورای راهبردی جمعیت یاران انقلاب اسلامی استان فارس اعلام کرد:

    پس از صدور مجوز قانونی از سوی وزارت کشور برای جمعیت یاران انقلاب اسلامی، مهندس زریبافان ابلاغی برای بنده به عنوان مسئول جمعیت یاران انقلاب اسلامی استان فارس صادر نمودند و مراتب هم به وزارت کشور و فرمانداری شیراز اعلام شده است.

    شهابی افزود: شورای راهبردی جمعیت یاران در استان فارس تشکیل شده وبا توجه به نزدیک بودن انتخابات۱۴۰۰ ونقش احزاب وحضور جوانان در انتخابات در حال راه اندازی کمیته های تخصصی ودفاتر شهرستان ها هستیم.

    جواد شهابی در خصوص اهداف کار جمعیت یاران انقلاب اسلامی استان فارس تصریح کرد :

    اولین و اصلی ترین مؤلفه فعالیت ما ،  دفاع از انقلاب اسلامی؛ ایستادگی بر گفتمان انقلاب، مکتب امام خمینی (ره) و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است و مواردی همچون استقلال‌طلبی؛ عزتمندی و ایستادگی در مقابل قدرت­‌های سلطه‌گر تمامیت­خواه جهانی و منطقه­­ ای ،مردم‌محوری؛ از مردم با مردم و برای مردم بودن؛ دغدغه خدمت صادقانه به مردم و اهتمام به حل مشکلات آن‌ها داشتن و چشم دوختن به افق­‌های دور و قله­‌های بلند تعالی و پیشرفت با جوان‌گرایی؛ اقبال به نشاط، انرژی، امید، صفا و اخلاص جوانان از موارد مد نظر ما است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *