×
آخرین اخبار

جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 202579
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۹
  • 20 بازدید
  • شهرداری مسجدسلیمان بحث برخورد و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

    جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در دستور کار شهرداری مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور زیباسازی سیمای شهری با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی ، واحد اجرائیات شهرداری به صورت شبانه روزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر برخورد کرده و با متخلفین طبق قانون رفتار خواهند کرد.

    وی در ادامه گفت: ساخت و ساز های غیرمجاز علاوه بر عدم رعایت مقاومت و استحکام لازم و همچنین موارد ایمنی و فنی ، بعضا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند لذا از همشهریان گرامی خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز، گزارشات خود را به سامانه ۱۳۷ ارسال نمایند.

    در همین ارتباط محمود صالحی سرپرست اجرائیات ناحیه یک با اشاره به اینکه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز از وظایف اصلی شهرداری است، بیان داشت: واحد اجرائیات شهرداری با هر گونه عملیات ساختمانی ساختمان‌های فاقد پروانه، عدم رعایت ضوابط و مقررات شهری از جمله دیوار کشی، توجه نکردن به تراکم مجاز، تغییرات در کاربری و نصب پلاکارد غیر مجاز، سد معبر و تصرفات عدوانی به طور جدی برخورد خواهد نمود. بنابراین، چنانچه ملکی در محدوده شهر یا حریم آن واقع شده باشد، برای هر نوع ساخت و ساز، بایستی از شهرداری، پروانه اخذ کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *