×
آخرین اخبار

جلسه ی پیگیری مصوبات سفرهای گذشته استاندار خوزستان به مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 3877
  • ۱۳۹۶-۰۳-۳۰
  • 1166 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه ی پیگیری مصوبات سفرهای گذشته استاندار خوزستان به مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه استاندار محترم برای حل مشکلات استان خوزستان از جمله برای مسجدسلیمان بزرگ برنامه دارد. وی با بیان این که در شهرستان لالی آب شرب مردم به […]

    جلسه ی پیگیری مصوبات سفرهای گذشته استاندار خوزستان به مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در جلسه ی پیگیری مصوبات سفرهای گذشته استاندار خوزستان به مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه استاندار محترم برای حل مشکلات استان خوزستان از جمله برای مسجدسلیمان بزرگ برنامه دارد.

    وی با بیان این که در شهرستان لالی آب شرب مردم به شدت دچار مشکل است گفت: حدود ۳ و نیم میلیارد تومان برای حل این مشکل در نظر گرفته شد است که امیدواریم امسال عملیاتی شود. نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جاده هفت شهیدان به لالی یکی پر خطرترین جاده های بین شهری است و همچنین مدارس شهرستان لالی بسیار فرسوده و از آن جا که منطقه ما بر روی خط زلزله قرار دارد امیدوارم مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان به این موضوع توجه ویژه ای نشان دهند.

    ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهرستان اندیکا بخش عمده ای از مسیر پایین دست آبرسانی شده است اما انتظار داریم امسال از محل سد شهید عباسپور بخش های دیگر در شمال اندیکا از آب شرب بهره مند شوند. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم از ما کار می خواهند نه شعار. بحمدالله اعتبارات سال جاری که دولت برای ما در نظر گرفته است اعتبارات خوبیست.

     وی ادامه داد: متاسفانه اندیکا فاقد بیمارستان است که کارهای مقدماتی احداث بیمارستان اندیکا انجام و انتظار داریم امسال استارت پروژه این بیمارستان زده شود.  علی عسگر ظاهری ضمن انتقاد شدید از دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیمارستان قدیم مسجدسلیمان مجوزات لازم را برای بازگشایی از وزارت بهداشت و برنامه و بودجه گرفته است اما دوستان ما در دانشگاه علوم پزشکی هیچ عزمی برای انجام کار ندارند و تعلل می کنند.

    وی ادامه داد: قرار بود سال گذشته ام آر آی مسجدسلیمان افتتاح شود اما چرا این همه ناتوانی وجود دارد که یک کار مقدماتی را دوستان نمی توانند عملیاتی کنند وی ضمن گلایه مندی شدید از مسئولین علوم پزشکی اهواز گفت: این طرز خدمت، عدالت و پشتیبانی از شهرستان نیست و ادامه داد: مسجدسلیمانی که سه شهرستان اندیکا، لالی و هفتکل را در کنار خودش دارد فاقد متخصص زنان است، بیمارستان مسجدسلیمان فاقد اشتراک آب است و هنوز با تانکر آبرسانی می کنند که این در شآن مسجدسلیمان نیست. 

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *