×
آخرین اخبار

با حضور دکتر رنجبر دبیر سازمان لیگ برتر کشتی و هادی عامل؛
جلسه هماهنگی دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 202254
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۴
  • 31 بازدید
  • جلسه هماهنگی دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با حضور محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان، محمود فرهنگ رنجبر دبیر سازمان لیگ برتر کشتی، آرین زمانپور رئیس کمیته اجرایی فدراسیون کشتی، هادی عامل و فرشید داوودی عضو شورای شهر مسجدسلیمان در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.

    جلسه هماهنگی دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی در مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد خسروی شهرداری مسجدسلیمان در ابتدا اظهار داشت: برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با میزبانی مسجدسلیمان اتفاق خوشایند و مبارکی است که بی شک با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برآنیم تا این تورنمنت کشوری را به نحو احسنت اجرا کنیم.

    وی افزود: حضور کشتی گیران دیگر کشورها در این مسابقات قطعا موجب محک کشتی گیران ایرانی خواهد شد.

    در ادامه رنجبر دبیر سازمان لیگ کشتی بیان داشت : از تلاش بی وقفه و حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر ، فرماندار تلاشگر مسجدسلیمان و سایر دست اندرکاران تشکر می نمایم و امیدوارم این تلاش و کوشش موجب برگزاری مسابقاتی با کیفیت و باشکوه در مسجدسلیمان گردد.

    وی در ادامه گفت: شهر مسجدسلیمان به شهر اولین‌ها معروف است ، به طوری که بنیاد و اساس بسیاری از رشته های ورزشی در ایران از مسجدسلیمان سرچشمه و نشات میگیرد ، امیدوارم برگزاری این گونه رقابت ها در شهر اولینها تداوم داشته باشد.

    در ادامه هادی عامل مجری مطرح مسابقات کشتی اظهار داشت: نمودار مدال های المپیک در واقع نمودار رشد سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی هر کشوری است و وضعیت فعلی ورزش کشور ایجاب می کند در مسابقات از قهرمانان المپیک و جهانی دیگر کشور استفاده نماییم.

    وی با بیان اینکه در این مسابقات ۱۱ کشتی گیر عنوان دار دنیا و المپیک با سایر کشتی گیران کشورمان به رقابت می پردازند، تصریح کرد: قطعا حضور کشتی گیران سایر کشور ها سطح رقابت ها را بالا برده و دستاورد فنی بالایی برای کشتی گیران ایرانی دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *