×
آخرین اخبار

جلسه تودیع و معارفه مدیر خدمات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 20939
  • ۱۳۹۸-۱۲-۱۱
  • 820 بازدید
  • به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، جلسه تودیع آقای محمود خدادادی مدیر قدیم و معارفه آقای علیرضا کرطلایی مدیرجدید خدمات صبح امروز با حضور مدیران و روسای ستادی در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان […]

    به گزارش  دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، جلسه تودیع آقای محمود خدادادی مدیر قدیم و معارفه آقای علیرضا کرطلایی مدیرجدید خدمات صبح امروز با حضور مدیران و روسای ستادی در دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد .

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت خدمات در پشتیبانی از تولید و عملیات اظهار داشت : مدیریت خدمات یکی از بخش های پرچالش در شرکت های بهره بردار نفت و گاز است که هم با عملیات و تولید و هم با ستاد و ادارات درون سازمانی و البته با دوایر دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی برون سازمانی ارتباط مستقیم دارد .

    مهندس قباد ناصری با اشاره به وظایف و مأموریت های متنوع مدیریت خدمات از زحمات محمود خدادادی در مدت تصدی مسئولیت مدیریت خدمات قدردانی کرد و وی را انسانی کوشا ، خلاق ، پاک و متواضع با اخلاقی سرشار از متانتتوصیف کرد .

    وی همچنین با توصیف  علیرضا کرطلایی بعنوان یک انسان شریف و توانمند که با دانش و درایت امورات و وظایفش را انجام داده است از وی درخواست کرد تا مساوات و برابری در برآورده کردن خواسته های بحق و منطقی پرسنل با اولویت پرسنل عملیاتی خصوصاً پرسنل واحدهای اقماری را در رأس امور و برنامه های خود قرار دهد .

    وی همچنین به مدیرجدید خدمات اظهار داشت : با توجه به اینکه در مدیریت خدمات ، نیروی انسانی لایق و شایسته بسیار وجود دارد از انفعال نیروها جلوگیری و انگیزش سازمانی را در میان همه ی کارکنان آن مدیریت جاری نمایید .

    مهندس ناصری ادامه داد : رسیدگی ویژه به کمپ های عملیاتی و اقماری و کاهش مشکلات و گلایه مندی های پرسنل این بخش از دیگر توقعات و انتظارات من از جنابعالی می باشد که امیدوارم با برنامه ریزی صحیح و استفاده از منابع موجود بتوانید در این زمینه اقدامات موثر را بعمل آورید .

    وی خاطرنشان کرد : زیبا سازی محیط های اداری و غیر اداری ، توسعه فضای سبز و رسیدگی ویژه به فضای سبز موجود از دیگر انتظاراتی است که از مدیریت خدمات توقع دارم در این زمینه تحولات ملموسی ایجاد نماید .

    محمود خدادادی مدیر پیشین خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی اظهار داشت : در مدت نزدیک به ۳ سال که مسئولیت مدیریت خدمات را بر عهده داشتم علیرغم همه چالش ها و مشکلات پیش رو توانستم با همکاری صمیمانه و خالصانه کلیه ی پرسنل این مدیریت ، پروژه های بسیار خوب و ارزنده ای را به سرانجام برسانیم هرچند که در این اواخر کمبود منابع مالی موجب توقف روند خدمت رسانی مان گردید .

    علیرضا کرطلایی مدیرجدید خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان هم در سخنان کوتاهی گفت : از اعتماد مدیرعامل محترم تشکر می کنم و امیدوارم در این مسئولیت خطیر و راه دشوار با همکاری همه مدیران محترم و همکاران کوشا و پرتلاش مدیریت خدمات بتوانم منشاء خیر و خدمت برای همکاران ، خانواده ی ارجمند آنها و شهروندان شریف مسجدسلیمان باشم .

    وی افزود : ویروس کوچک کرونا دنیا را اسیر خود ساخت و اینک ، انسان این موجود مغرور و عجیب با این ویروس کوچک که با میکروسکوپ هم بسختی دیده می شود در نبرد است بنابراین بایستی حواسمان باشد آفت نخوت و غرور ما را اسیر خود نکند و از موقعیت هایمان برای خدمت به مردم استفاده کنیم .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *