×
آخرین اخبار

جلسه بررسی مشکلات کارگاههای بسته بندی خرمای شادگان

  • کد نوشته: 4669
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۲
  • 1085 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان جلسه بررسی مشکلات کارگاههای بسته بندی خرمای شهرستان به ریاست دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان و با حضور اعضای اتحادیه بسته بندی و صادر کنندگان خرمای و مسئولین گارگاههای بسته بندی خرما و مسئولین ادارات مرتبط با محوریت بیان مشکلات توسط مدیران شرکتهای بسته بندی وصادرات خرما در […]

    جلسه بررسی مشکلات کارگاههای بسته بندی خرمای شادگان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شادگان جلسه بررسی مشکلات کارگاههای بسته بندی خرمای شهرستان به ریاست دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان و با حضور اعضای اتحادیه بسته بندی و صادر کنندگان خرمای و مسئولین گارگاههای بسته بندی خرما و مسئولین ادارات مرتبط با محوریت بیان مشکلات توسط مدیران شرکتهای بسته بندی وصادرات خرما در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید .
    دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت کارگاههای بسته بندی خرما در این شهرستان ،اظهار داشت : کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با فعالیتهای این شرکتها همکاری های ضروری را با آنان داشته باشند.
    فرماندار شادگان همچنین بر ضرورت رفع مشکلات کارگاههای بسته بندی خرمای شهرستان تاکید کرد و گفت: طی ملاقاتی که با دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان انجام گرفت مشکلات کارگاههای بسته بندی خرمای شهرستان مطرح گردید وایشان در زمینه حل مشکلات پیش روی این صنف قول مساعد داد .
    فرماندار شادگان تاکید کرد: با توجه به ضعف خطوط آنتن دهی در محدوده ساختمان اداری شرکتهای بسته بندی وصادر کننده خرما ونیاز مبرم انان به تلفن واینترنت برای انجام معاملات با خارج از کشور اداره مخابرات شهرستان در اسرع وقت ضمن انجام بازرسی از کارگاهها نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند .
    فرماندار شادگان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶ کارگاه بسته‌بندی خرما در سطح شهرستان وجود دارد ، گفت : این کارگاه ها هر ساله خرمای شهرستان شادگان و شهرهای همجوار خریداری و پس از عملیات بسته بندی و فراوری به کشورهای خارج صادر می کنند.
    فرماندار شادگان همچنین درادامه پیگیری پرداخت تسهیلات بلند مدت با بهره کم برای کارگاههای بسته بندی خرما ، جمع آوری پسماند و روشنایی اطراف کارگاهها و… ازمصوبات جلسه بررسی مشکلات کارگاههای بسته بندی خرما در این شهرستان بود.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *