×
آخرین اخبار

جلسه برررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی و شهر رودزرد با حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 45518
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۶
  • 525 بازدید
  • با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جلسه برررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی و شهر رودزرد برگزار گردید به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز جلسه کاربردی با هدف رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی و شهر رودزرد با حضور حاج ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر، بخشداران، شوراها، دهیاران و مسئولین ادارات، در سالن […]

    جلسه برررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی و شهر رودزرد با حضور ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی

    با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی جلسه برررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی و شهر رودزرد برگزار گردید

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز جلسه کاربردی با هدف رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی و شهر رودزرد با حضور حاج ابراهیم متینیان نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر، بخشداران، شوراها، دهیاران و مسئولین ادارات، در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامهرمز مورد بررسی قرار گرفت.

    نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در این جلسه عنوان کرد:بیش از ۵۰ روستا با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند که در حال پیگیری و اخذ اعتبارات لازم جهت رفع این مشکل هستیم.

    حاج ابراهیم متینیان اظهار داشت: نزدیک به یک سال پروژه احداث جاده جدید رامهرمز به میداوود به دلیل ورشکستی پیمانکار تعطیل شده است که با پیگیری های انجام شده، قرار براین شد از ماده ۴۸ اعتبار خوبی برای این پروژه اختصاص یابد.

    او بیان کرد: اعتبارات لازم ر برای تعریض جاده دشت دنا تا رودزرد و جاده راهدارها به طول ۳۰ کیلومتر اخذ شد که در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار گرفت.

    ابراهیم متینیان افزود: ۱۶ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شرب شهرستان اختصاص یافت که مشکل قطعی و افت فشار آب رفع شود.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ۹ روستا در رامهرمز از نعمت گاز برخوردار نیستند و با پیگیری و نامه نگارهای انجام شده، امیدواریم مشکل گاز این روستاها تا دهه فجر امسال حل و از نعمت گاز برخوردار شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *