×
آخرین اخبار

جلسات بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد

  • کد نوشته: 173119
  • ۱۴۰۲-۱۰-۰۲
  • 191 بازدید
  • جلسات بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ مناطق هشتگانه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر جاسم موسی پور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و با حضور مدیران مناطق، منصور قاسمی سرپرست اداره برنامه ریزی و بودجه و روسای ادارات برنامه ریزی مربوطه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

    جلسات بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد

    معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی بیان کرد: پیش بینی مبلغ بودجه سال ۱۴۰۳ با در نظر گرفتن حداقل ۳۰ درصد افزایش مبلغ بودجه نسبت به اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۲ درنظرگرفته می شود. 

    دکتر جاسم موسی پور افزود: اعتبارات سرمایه ای و هزینه ای با حضور مدیران مناطق بررسی و مبالغ دریافت کمک مناطق از شهرداری مرکز در سال ۱۴۰۳ مشخص شد. 

    وی با اشاره به اینکه در این جلسات منابع درآمدی مناطق مورد ارزیابی قرارگرفت، تاکید کرد: افزایش منابع درآمدی مناطق برای سال ۱۴۰۳ با توجه به ظرفیت های موجود مناطق در نظر گرفته شود. 

    منصور قاسمی سرپرست اداره برنامه ریزی و بودجه نیز بودجه مصوب سال ۱۴۰۲، عملکرد هشت ماهه مناطق، مباحث درآمد، متمرکز، دریافت کمک، اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای مناطق در سال ۱۴۰۲ و پیشنهادی برای سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد. 

    مدیران مناطق هم در این جلسه پیرامون منابع درآمدی، اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای سال ۱۴۰۳ و چالش هایی که با آن روبرو هستند گفتگو کردند. 

    در پایان پس از بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه مبلغ پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۳ برای مناطق هشتگانه مشخص شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *