×
آخرین اخبار

جذب اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه آلومینیوم سازی/ سربازان تولید و اشتغال پایدار با یونفورم های آبی وارد میدان کار و تولید شدند

  • کد نوشته: 5812
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۳
  • 1157 بازدید
  • اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه آلومینیوم سازی یونیفورم آبی را برتن کردند

    جذب اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه آلومینیوم سازی/ سربازان تولید و اشتغال پایدار با یونفورم های آبی وارد میدان کار و تولید شدند

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری – مدیر عامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان گفت: در آبان ماه ۱۳۹۵برای رعایت عدالت در استخدامهای کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان و پیشگیری از استخدامی های توصیه ای و سفارشی تدبیری صورت گرفت که جذب نیروی کار مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون صورت پذیرد.

    به گفته عباس حسینی ، در نهایت پس از اطلاع رسانی عمومی گسترده در سطح چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتکل آزمون ازطریق سازمان سنجش درنهایت امانت داری و دقت نظر و با اولویت صددرصدی نیروهای بومی در ۹ رشته مکانیک، متالوژی، عمران، حسابداری، کامپیوتر، ایمنی، برق، با حضور ۲۵۱۷ نفر داوطلب که باهم به رقابت پرداختند برگزار شد.

    وی افزود : از بین این تعداد ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر به صورت پلکانی مطابق برنامه به نسبت راه اندازی خط تولید فراخوانده خواهند شد.

    حسینی ادامه داد: همزمان با میلاد باسعادت امام رضا (ع) اولین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی با توجه به کلید خوردن خط تولید آزمایشی کارخانه آلومینیوم پس از طی کردن فرایند و مراحل اداری (انجام تست هوش ، انجام طب کار، تایید مدارک سوابق تحصیلی ، احراز بومی بودن و …) وارد عرصه کار و تولید شده اند.

    مدیر عامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان در خصوص آمار جذب تعداد پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این کارخانه گفت: از سوی این کارخانه درمرحله اول ۱۸ نفراز پذیرفته شدگان فراخوانده شدند که از بین آنان ۱۴ نفر پس از حضور در کلاسهای تئوری عملا وارد عرصه کار و تولید شده اند.
    در مرحله دوم هم ۲۰ نفر دیگر فراخوان شدند که در حال طی نمودن مراحل اولیه استخدام میباشند.
    سید عباس حسینی گفت : تمام تلاش خود راخواهیم کرد که تا پایان سال برای ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر دیگر ازشرکت کنندگان در آزمون فراخوان دعوت به کار داشته باشیم.

    حسینی اظهار کرد : احداث کار خانه آلومینیوم بعنوان یک صنعت اشتغال زا و یک صنعت مادر در این منطقه بوده است و به نتیجه رساندن صنایع پایین دستی آن بسیار قابل اهمیت است و در صورت راه اندازی صنایع زیر دستی است که میشود تا حدود زیادی به حل مشکل بیکاری جوانان این منطقه کمک کرد لذا از صاحبان سرمایه این استان و خصوصا قوم بختیاری انتظار میرود به میدان بیابند و دولتمردان هم باید بستر سرمایه گذاری را روان تر و آسان تر نمایند و زیر ساختهای لازم را جهت سرمایه گذاری فراهم کنند.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *