×
آخرین اخبار

جذب اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی برای بهزیستی شهرستان دلفان در سال ۱۴۰۳

  • کد نوشته: 192019
  • ۱۴۰۳-۰۳-۲۰
  • 54 بازدید
  • این تخصیص اعتبار فقط در جزء ۴ بوده و امیدواریم در نیمه دوم سال در جزء ۳ نیز به همین میزان تخصیص اعتبار داشته باشیم و حتی بتوانیم در پایان سال جاری مانند سال قبل ، مانده اعتبار سایر شهرستانهایی که عملکرد مناسبی نداشته اند را جذب کنیم.

    جذب اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریالی برای بهزیستی شهرستان دلفان در سال ۱۴۰۳

    به گزارش دیدگاه نیوز، امین حق نظری ریاست اداره بهزیستی دلفان اظهار داشت: با توجه به عملکرد اشتغال این اداره و رتبه اول در بین ادارات بهزیستی استان لرستان در سال ۱۴۰۲ ، لذا تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی شهرستان دلفان در سال ۱۴۰۳ ، نسبت به کل اعتبارات تخصیص یافته سال قبل، به میزان ۴۰۰ درصد افزایش داشته و از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به ۳۲ میلیارد تومان افزایش یافته است.

    در سال ۱۴۰۲ ، ما در بهزیستی شهرستان دلفان توانستیم علاوه بر اعتبارات تخصیص یافته خود اعتبار چند شهرستان که عملکرد نامناسبی در جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی خود داشته اند را جذب کنیم و در نهایت ۱۲۵ درصد جذب تسهیلات اشتغالزایی داشته باشیم.

    در امر اشتغال شهرستانها دو فاکتور خیلی مهم وجود دارد، “تخصیص اعتبار” و “جذب آن اعتبار” ، لذا میزان اعتبار مذکور “تخصیص اعتبار” در ابتدای سال ۱۴۰۳ بوده و امیدواریم بتوانیم مثل سال قبل با همکاری تمامی بانک های شهرستان آن را “جذب” کنیم تا سهم بسزایی در اشتغالزایی مددجویان بهزیستی شهرستان داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *