×
آخرین اخبار

جانباز و آزاده سرافراز و فرهنگی دلسوز نصرالله زمانپور آسمانی شد

  • کد نوشته: 20091
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۴
  • 1164 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ جانباز و آزاده سرافراز و فرهنگی دلسوز اهل شهرستان مسجدسلیمان “استادنصرالله زمانپور” از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ندای حق لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جانبار گرانقدر و آزاده سرافراز “استاد نصرالله […]

    جانباز و آزاده سرافراز و فرهنگی دلسوز نصرالله زمانپور آسمانی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان؛ جانباز و آزاده سرافراز و فرهنگی دلسوز اهل شهرستان مسجدسلیمان “استادنصرالله زمانپور” از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ندای حق لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: جانبار گرانقدر و آزاده سرافراز “استاد نصرالله زمانپور” روز یک شنبه ۱۳ بهمن ۹۸ دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

    علیرضا ویسی شیخ رباط افزود: مراسم تشییع وخاکسپاری این جانباز والامقام در شهرستان مسجدسلیمان زادگاه شهید روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ازساعت ۸الی ۹/۳۰صبح درقبرستان مجسمه کلگه،قطعه فامیلی تیره خواجه وند با حضور اقشار مختلف مردم ، مسئولان و همرزمان این شهید، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و جامعه فرهنگی برگزار و سپس مراسم سومین و هفتمین روز ازساعت ۱۰الی ۳ بعداظهر درمسجد راڪیها بصرف نهار ، قرائت فاتحه و قرآن برگزار خواهد شد.

    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در پایان در پیامی در گذشت جانباز و آزاده سرافراز  را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت نمود.

    نصرالله زمانپور در تاریخ ۶۷/۴/۳۱ بر اثر ضرب و شتم نیروهای بعثی در منطقه سومار به فیض جانبازی نائل آمد و به اسارت گرفته شد. این جانباز گرانقدر پس از تحمل  ۲۶ ماه درد و رنج اسارت به میهن عزیزمان بازگشتند و سرانجام  در ۱۳ بهمن ماه ۹۸ به لقاء الله پیوست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *