×
آخرین اخبار

جابجایی بیش از ۶۰ هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان در طرح اربعین حسینی

  • کد نوشته: 156516
  • ۱۴۰۲-۰۶-۳۰
  • 229 بازدید
  • مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: در طرح اربعین حسینی امسال ۶۰ هزار و ۷۷ زائر عتبات عالیات در قالب هزار و ۸۵۷ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مرتضی شیروانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از  ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه، ۶۰ هزار و ۷۷  زائر عتبات عالیات در قالب هزار و ۸۵۷ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شدند.

    وی ادامه داد: از این تعداد هزار و ۶۷ سرویس از مبدا استان لرستان به مرزهای اربعین و بالعکس انجام شده که طی این سفرها تعداد ۲۹ هزار و ۶۷۷ زائر از مبدا استان لرستان به مرزهای اربعین و بالعکس جابجا شده است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد:  در این بازه زمانی ۳۰ هزار و ۴۰۰ زائر طی ۷۹۰ سفر با ناوگان استان لرستان از سایر نقاط کشور به مرزهای اربعین و بالعکس جابجا شده است.

    شیروانی اضافه کرد: از نظر  تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد و از نظر تعداد مسافر  زائر جابجا شده ۳۶ درصد افزایش داشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل