×
آخرین اخبار

تیم کاراته‌ی بانوان کلیبر قهرمان مسابقات جام کاتای یانتسو استان/تیم‌های گوگان و تبریز دوم و سوم شدند

  • کد نوشته: 169159
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۵
  • 218 بازدید
  • در اولین دوره‌ی مسابقات کاتا کیوکوشین ریو استان آذربایجان شرقی که سوم آذر با حضور ۱۸۰ نفر از تیم‌های سهند، شبستر، گوگان، هریس، کلیبر، اردبیل و چهار تیم از تبریز و دو تیم از مشگین‌شهر در تبریز برگزار شد، تیم ۱۶ نفری بانوان کلیبر توانستند به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در اولین دوره‌ی مسابقات کاتا کیوکوشین ریو استان آذربایجان شرقی که سوم آذر با حضور ۱۸۰ نفر از تیم‌های سهند، شبستر، گوگان، هریس، کلیبر، اردبیل و چهار تیم از تبریز و دو تیم از مشگین‌شهر در تبریز برگزار شد، تیم ۱۶ نفری بانوان کلیبر توانستند به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات برسند.

    مینا تیموری با مدال طلا و آیلار حبیبی با مدال نقره در رده‌ی بزرگسالان؛ لیلا یوسفی با مدال طلا، مبینا اسدپور با مدال برنز و هلن بیرامی با مدال برنز در رده‌ی جوانان؛ سارا امینی، سوین اسماعیلی، الینا امیرزاده و اسرا مهرانفر با مدال طلا، ملیسا بیرامی و الناز وحیدی با مدال نقره و مریم علیزاده با مدال برنز در رده‌ی نوجوانان و عسل حسن‌زاده با مدال طلا، آنیسا حاجی‌پور با مدال نقره و ثنا اسدی و پارلا لطف‌الهی با مدال برنز در رده‌ی سنی نونهالان برای تیم کلیبر افتخار آفریدند.

    این نخستین قهرمانی تیم کاراته‌ی بانوان کلیبر است که مقام دومی و سومی ۱۴۰۱ و مقام نایب‌قهرمانی ۱۴۰۰ را هم در کارنامه دارند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل