×
آخرین اخبار

گفت و گو با استعداد هندبالیست اسفراینی
توکلیان: میخواهم از دیروز خودم بهتر باشم/ امیدوارم که سال دیگه، با تیم لوله گستربه لیگ برتر برسم.

  • کد نوشته: 188724
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۴
  • 101 بازدید
  • میترا توکلیان، هندبالیست جوان اهل اسفراین است که در پست تخصصی گوش و پخش بازی می کند میترا توکلیان هندبالیست اهل اسفراین از سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ بازیکن تیم لوله گستر اسفراین در لیگ دسته یک هندبال زنان بوده و با تیم دانشگاه حکیم سبزواری به قهرمانی منطقه رسیده و به المپیاد کشوری صعود […]

    میترا توکلیان، هندبالیست جوان اهل اسفراین است که در پست تخصصی گوش و پخش بازی می کند
    میترا توکلیان هندبالیست اهل اسفراین از سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ بازیکن تیم لوله گستر اسفراین در لیگ دسته یک هندبال زنان بوده و با تیم دانشگاه حکیم سبزواری به قهرمانی منطقه رسیده و به المپیاد کشوری صعود کرده است.
    میترا توکلیان در رابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: در سن ۱۴ سالگی در مسابقات مدارس شرکت کردم و توجه مربی به بازی من جلب شد. از آنجایی که به رقابت علاقه داشتم، هندبال را ادامه دادم. خانواده ام به درس ام بیشتر توجه می کردند اما همواره حامی ام بودند.
    او در خصوص اهداف ورزشی اش اینگونه گفت: می خواهم از دیروز خودم بهتر باشم و تیمم را به سطح بالا برسانم، تا جایی که با تیم های دیگر تفاوتی نداشته باشد.
    توکلیان با اشاره به عدم صعود تیم لوله گستر به لیگ برتر اظهار داشت: بدترین اتفاق زندگی حرفه ام زمانی بود که با وجود تمرینات گسترده ای که داشتیم نتوانستیم به لیگ برتر برسیم. مسابقه آخر لیگ یک، به دلیل تجربه کم و افت بدنی ناشی از مسابقات دانشگاه نتوانستم مسابقه بدهم.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: با تیم لوله گستر دو سال پیاپی جز چهار تیم برترلیگ شدیم و امیدوارم که سال دیگر، بتوانیم به لیگ برترصعود کنیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل