×
آخرین اخبار

توضیح شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص هجمه های غیراخلاقی انتخاباتی

  • کد نوشته: 19788
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۷
  • 664 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با انتشار یادداشتی نسبت به انتشار مطالب ناجوانمردانه و غیراخلاقی در فضای مجازی واکنش نشان داد . در این یادداشت که در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت منتشر شده آمده است : با نزدیک شدن به انتخابات و گرم شدن رقابت کاندیداها […]

    توضیح شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص هجمه های غیراخلاقی انتخاباتی

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با انتشار یادداشتی نسبت به انتشار مطالب ناجوانمردانه و غیراخلاقی در فضای مجازی واکنش نشان داد .

    در این یادداشت که در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت منتشر شده آمده است : با نزدیک شدن به انتخابات و گرم شدن رقابت کاندیداها متأسفانه برخی افراد مغرض و ضعیف النفس بجای مشاهده خدمات و نقش آفرینی این شرکت در ارایه خدمات عام المنفعه ، چشمان خود را بر خدمات گسترده این شرکت بسته و آنرا را سیبل اهداف خود قرار داده و به دنبال تخریب جایگاه مدیران و کاهش انگیزه خدمت فرزندان راستین و ثابت قدم این دیار هستند .

    ضمن تقبیح این قبیل اقدامات ناجوانمردانه سیاسی به اطلاع می رساند که سیاست این شرکت براساس نص صریح قانون رعایت اصل بیطرفی در رقابت های سیاسی بوده ، هست و خواهد بود .

    بدیهی است مطالب منتشر شده و ادعاهای مطروحه عاری از حقیقت بوده و هیچگاه رنگ واقعیت بخود نگرفته است.  در همین راستا اقدامات قضایی مقتضی در محاکم قضایی علیه نگارندگان و انتشار دهندگان این شایعات بی پایه و اساس بعمل آمده و آنان می بایست در برابر قانون پاسخ این شایعات عاری از حقیقت خود را پس بدهند .

    در خصوص مطالب منتشر شده و تهمت هایی که به مجموعه ی این شرکت و در رأس آن مدیرعامل محترم و خدوم آن وارد آمده است ضرورت دارد توضیحاتی ارائه گردد .

    ۱-  تحویل بنگله نمایندگان مجلس شورای اسلامی مختص و خاص این دوره نیست و در تمامی ادوار گذشته بنگله هایی  بصورت امانی جهت اسکان خانواده یا برگزاری جلسات در اختیار نمایندگان قرار گرفته و در پایان دوره نمایندگی نسبت به عودت منازل سازمانی فوق اقدام شده است .  

    ۲ – در خصوص هزینه های تعمیرات منزل مدیرعامل ، ارقام نجومی مطرح شده تماماً کذب و زاییده تخیلات افراد مغرض بوده و هزینه های صورت گرفته براساس رویه های منطقی و معقول و براساس نیاز به تعمیرات به توجه به قدمت بالای ۸۰ سال این منازل بوده است .

    هزینه های صورت گرفته در منزل و دفتر نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بعد از وقوع زلزله و تخریب قسمت هایی از آن در مجموع ۲۵ میلیون تومان برای منزل و ۲۴ میلیون تومان برای دفتر بوده که هزینه ای بسیار پایین و منطقی می باشد .

    ۳ –  در خصوص حضور فرماندار هفتگل و برگزاری جلسات انتخاباتی به تفسیر و تعبیر ذهن بیمار نگارنده ، ایشان به اتفاق همسرشان برای شرکت در مراسمی در شهر مسجدسلیمان حضور پیدا کرده و از آنجاییکه شهر هفتگل نیز جزو حوزه ی عملیاتی این شرکت محسوب می شود به عنوان میهمان به مدت کمتر از یک روز در مهمانسرای این شرکت حضور یافته و برگزاری جلسه انتخاباتی به هیچ وجه صحت ندارد .

    ۴ –      در خصوص انتساب شرکت خصوصی برنده  مناقصه به نماینده محترم و انتشار نامه های اداری در فضای مجازی ، قراردادهای مورد اشاره طی برگزاری مناقصات قانونی و دریافت چندین فقره نرخ از پیمانکاران واجد شرایط در وضعیت کاملاً برابر به ارائه دهنده نازل ترین نرخ واگذار گردید و مطالب منتشر شده کاملا کذب و خلاف واقع است.

    در تبصره  ۱ ماده یک قانون منع و مداخله کارکنان دولت در معاملات آمده است : ” پدر و مادر و برادر و خواهر و زن یا شوهر و اولاد بلافصل و عروس و داماد اشخاص مندرج در این قانون و همچنین شرکتها و مؤسساتی که اقرباء فوق لذکر به نحو مندرج در بند  ۷و  ۸در آن سهیم یا دارای سمت باشند نمیتوانند با وزارتخانه ها و یا بانکها و یا شهرداری ها وسازمان ها و یا سایر مؤسسات مذکور در این قانون که این اشخاص در آن سمت وزارت یا معاونت یا مدیریت دارند وارد معامله یا داوری شوند ” . لذا از آنجایی که شرکت مورد ادعای منتشر کنندگان این اتهام ، حایز شرایط منع مداخله مندرج در قانون عنوان شده نبود و در میان شرکت کنندگان در مناقصه پایین ترین نرخ را داشت لذا کار به ایشان واگذار شد .

    ضمن آنکه نامه آقای فرشید سلطانی رییس پیشین امور قراردادها و آقای مهران مولایی کارشناس اداره قراردادهای این شرکت از لحاظ استناد به موادی از قوانین و مقررات برگزاری مناقصات نیز غلط بوده واساساً چنین ماده قانونی وجود خارجی ندارد . در خصوص جابجایی آنها نیز لازم به توضیح است که نامه های ذکر شده در سال ۱۳۹۶ صادر گردیده در حالیکه این آقایان در مهرماه ۹۸ یعنی دو سال بعد از نامه و آنهم با درخواست شخصی شان از اداره قراردادها جابجا گردیدند .  

    در پایان ضمن محفوظ دانستن حق شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به طرح شکایت در محاکم قضایی ، ضمن توصیه به نگارندگان و ناشران این قبیل مطالب خلاف اخلاق توصیه می نماید در رقابت های انتخاباتی و سیاسی اصل انصاف را فراموش ننموده و توجه داشته باشند که ابتدا” وظیفه ی این شرکت ، تولید نفت و گاز در جهت ارز آوری و تأمین منابع مالی جهت توسعه زیرساخت های کشور عزیزمان و سپس خدمت رسانی به شهروندان عزیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی میباشد . 

         

    امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۲

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *