×
آخرین اخبار

توزیع ۵۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم لرستانی

  • کد نوشته: 157044
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۳
  • 144 بازدید
  • مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب مشق احسان در سراسر استان توزیع خواهد شد.

    توزیع ۵۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم لرستانی

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مجید طائف در رزمایش مشق احسان، اظهار کرد: امروز پنجمین رزمایش سال جاری برگزار می‌شود که شامل توزیع وسایل سرمایشی، عید غدیر، توزیع سبد غذایی، مشق احسان و زائرین اربعین بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۳ رزمایش به ارزش ۲۰ میلیارد تومان با محوریت گروه‌های مردمی و جهادی انجام گرفت.

    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در قالب مشق احسان در سراسر استان توزیع خواهد شد، افزود: این رزمایش در مرکز استان امروز آغاز شده، ضمن اینکه در دیگر شهرهای لرستان از هفته گذشته شروع شده است.

    طائف به برگزاری ۲ رزمایش اختصاصی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: رزمایش راه ابریشم که سهمیه هزار نفری برای آمادگی کنکور به لرستان اختصاص داده شد، رزمایش درس بازی نیز برای دانش‌آموزان ابتدایی برگزار شد.

    وی ادامه داد: در حوزه بنیاد احسان و ۱۵ خرداد نیز حدود ۲۷۱ مدرسه با نوسازی مدارس انعقاد قرارداد داشتیم که از این تعداد ۹۲ مدرسه تکمیل و تحویل داده شد.

    مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در بخش دیگری از صحبت‌ها به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز تعهد استان ۳۵۰ هزار هکتار بوده که سال گذشته ۳۴۱ هزار هکتار تحقق برنامه داشتیم.

    طائف بیان داشت: تمامی هزینه‌های اجرایی طرح متعلق به ستاد اجرایی بوده و حوزه اجرا نیز سازمان جهادکشاورزی است.

    وی، تامین ادوات کشاورزی را از جمله مباحث پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها برشمرد و افزود: در این راستا حدود ۲۴ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان به صورت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *