×
آخرین اخبار

تلگرام دی آر (Telegram DR) و تلگرام دی آر لایت از گوگل پلی حذف شدند

  • کد نوشته: 16223
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۳
  • 1321 بازدید
  • برنامه TelegramDR توسط نریمان غریب (شبکه منوتو) و امین ثابتی (کارشناس فنی بی‌بی‌سی) که هر دو ساکن لندن هستند، تهیه و معرفی شده و اخیرا هم توسط کانال‌های مختلف از جمله آمدنیوز تبلیغ شده است.
    تلگرام دی آر (Telegram DR) و تلگرام دی آر لایت از گوگل پلی حذف شدند

    تلگرام دی آر (Telegram DR) و تلگرام دی آر لایت از گوگل پلی حذف شدند! در ادامه با دیدگاه نیوز همراه باشید.

    تلگرام دی آر (Telegram DR) و تلگرام دی آر لایت (Telegram DR Lite) توسط گروه Moonshot توسعه داده شده است. اجازه بدهید کمی بیشتر موضوع را باز کنیم و ببینیم گروه مون شات (MoonShot Group) چه افرادی هستند؟ برنامه TelegramDR توسط نریمان غریب (شبکه منوتو) و امین ثابتی (کارشناس فنی بی‌بی‌سی) که هر دو ساکن لندن هستند، تهیه و معرفی شده و اخیرا هم توسط کانال‌های مختلف از جمله آمدنیوز تبلیغ شده است.

    به صورت مشخص دو دلیل عمده برای اعتماد نکردن به تلگرام دی آر (Telegram DR) وجود دارد:

    ۱- توسعه دهنده های تلگرام دی آر (Telegram DR) افراد تایید شده ای نیستند که بتوان تصور کرد آن ها فقط به فکر ما هستند تا تلگرام بدون فیلتر به ما بدهند! به هر حال ممکن است این برنامه دسترسی دولت های بیگانه را به اطلاعات کاربری ما باز کند. اگر قرار بود چنین شود، تلگرام اینقدر در کشورهای مختلف با مشکل مواجه نمی شد! پس بعید نیست که این تلگرام بدون فیلتر در جهت باز کردن دست دولت های بیگانه از جمله انگلیس فراهم شده باشد، اگر نام توسعه دهنده ها و موقعیت شغلی آن ها را بررسی کنید، متوجه می شوید!


    ۲- تناقص در ارایه اطلاعات مربوط به متن باز بودن پروژه که بالاتر خواندیم.

    حالا اما به لطف یکی از کاربران همیشه همراه ما به نام کاربری “رسول آریان” به ما گفت که تلگرام دی آر (Telegram DR) و تلگرام دی آر لایت از گوگل پلی حذف شدند و واقعا همینطور است! شما اگر در گوگل پلی (فروشگاه نرم افزاری گوگل) به دنبال تلگرام دی آر (Telegram DR) یا تلگرام دی آر لایت (Telegram DR Lite) بگردید، هیچ گزینه ای برای شما نمایش داده نمی شود.

    اگر هم در گوگل سرچ کنید یا روی لینک دانلود مستقیم آن کلیک کنید، با تصویر اصلی مطلب ما مواجه می شوید و می بینید که این آیتم وجود ندارد. این خود ایمن نبودن این برنامه را قوت می بخشد، چون هیچ برنامه ای بدون دلیل از فروشگاه نرم افزاری حذف نمی شود!

    نظر شما چیست؟ 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *