×
آخرین اخبار

تلاش برای تکمیل پروژه چهار خطه های لرستان/منابع مالی جاده خرم آباد_پلدختر بزودی تامین خواهد شد

  • کد نوشته: 81511
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۰
  • 388 بازدید
  • لرستان_استاندار لرستان گفت: طرح موضوع تأمین منابع مالی جاده خرم آباد - پلدختر از مهمترین موارد پیگیری شده در جلسه با دکتر خادمی بود که این پروژه در قالب ماده 56 با مشارکت بانک ملی و بانک سپه مطرح است و امروز بر تسریع در تامین منابع پروژه برای ادامه روند کار تاکید شد.
    تلاش برای تکمیل پروژه چهار خطه های لرستان/منابع مالی جاده خرم آباد_پلدختر بزودی تامین خواهد شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، فرهاد زیویار در خصوص جلسه پیگیری پروژه چهارخطه های استان در وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: در ادامه پیگیری های مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، روند اجرای پروژه های وزارت راه و شهرسازی با مهندس خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور در تهران برگزار شد .

     

    وی با اشاره به تکمیل جاده خرم‌آباد_پلدختر تصریح کرد: طرح موضوع تأمین منابع مالی جاده خرم آباد – پلدختر از مهمترین موارد پیگیری شده در جلسه با دکتر خادمی بود که این پروژه در قالب ماده ۵۶ با مشارکت بانک ملی و بانک سپه مطرح است و امروز بر تسریع در تامین منابع پروژه برای ادامه روند کار تاکید شد .

     

    استاندار لرستان همچنین افزود: راه آهن دورود-خرم آباد دیگر پروژه عنوان شده بود که به دلیل مشکلات در تامین منابع، برای ادامه روند احداث پروژه پیگیری های خوبی صورت گرفت و گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه به معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه گردید .

     

    زیویار با اشاره به اینکه تلاش برای تکمیل چهار خطه های استان بی وقفه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: چهارخطه های استان و همچنین تکمیل آزاد راه خرم آباد- بروجرد- اراک نیز در این جلسه مطرح گردید و بر تسریع در روند اجرای آنها و تزریق اعتبارات به پروژه ها تاکید شد .

     

    معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با تایید مطالبات استان در حوزه های مختلف قول مساعد داد و مقرر شد در خصوص جاده خرم آباد- پلدختر هر چه سریعتر تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی، بانک سپه و بانک ملی منعقد شود و در مورد سایر پروژه ها نسبت به تامین منابع مالی آنها اقدام لازم انجام پذیرد.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.