×
آخرین اخبار

تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان

  • کد نوشته: 119259
  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۰
  • 132 بازدید
  • جمعی از شیوخ و نخبگان عرب به مناسبت روز پاسدار در مراسمی از سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه خوزستان به پاس مجاهدت‌ها و مردمداری وی تقدیر کردند.

    تقدیر نخبگان و شیوخ قبایل عرب از فرمانده سپاه خوزستان

    این نشست تعدادی از شیوخ و نخبگان عرب در سخنانی پروژه‌های محرومیت زدایی، ارتباط تنگاتنگ با مردم و فداکاری پاسداران از زمان دفاع مقدس تا کنون را رمز محبوبیت سپاه عنوان کردند.

    همچنین در بیانات نخبگان خوزستانی، تحریم‌های مکرر آمریکا و اتحادیه اروپا علیه سردار شاهوارپور نشانه ناکامی توطئه‌های دشمنان در شکست انقلاب اسلامی به ویژه در خوزستان عنوان شد.

    شیوخ و نخبگان خوزستان همچنین با اشاره به برخی محرومیت‌های استان، خواستار تقویت کارگروه های تخصصی مسئله محور جهت حل مشکلات شده و بر بهره گیری هرچه‌ بیشتر از ظرفیت‌های مردمی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی تاکید کردند.

     

    باید قوی و همدل باشیم

     سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این نشست ضمن تقدیر از شیوخ و نخبگان عرب، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه مشارکت و مجاهدت مردمی بنا شد و بر همین اساس نیز به چهل و چهارمین سال خود رسید.

    وی با بیان اینکه باید باید قوی، همدل و کنارهم باشیم، افزود: به معنای واقعی کلمه نظام مردم پایه است و به همین دلیل توانسته در مقابل استکبار جهانی بایستد؛ ما سربازان ولایت بدون مردم نمیتوانیم کاری از پیش ببریم؛ عزت و بزرگی را در گرو اعتقاد به خدا و خدمت به مردم می‌دانیم.

    فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به نقش مناسک و حوادث مهم تاریخ اسلام از جمله عاشورا، عنوان کرد: اسلام با ولایت معنا پیدا میکند و کسانی که در سنگر ولایت اند، پاسدار اسلام هستند؛ عاشورا اسلام را زنده نگه داشت و به جبر تاریخ، نبرد حق و باطل همیشه ادامه دارد و از این رو هرکسی باید جایگاه و سنگر خود را بشناسد.

    وی با تاکید بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ با مردم و معتمدین، عنوان کرد: جهت حل مشکلات مردم از جمله در حوزه محرومیت زدایی و … تا آخر ایستاده‌ایم؛ هم خودمان درخدمت مردمیم و هم دستگاه‌های اجرایی را باید پای کار بیاریم.

    شیوخ و نخبگان عرب در این نشست با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از سردار شاهوارپور، سردار هاتف و سرهنگ فلاحی تقدیر کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *