×
آخرین اخبار

تفکر جهادی و شناخت جهاد در اسلام

  • کد نوشته: 75361
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۸
  • 778 بازدید
  • مجاهده برتینا – دیدگاه نیوز / جهاد موضوعی انسانی است که در اسلام دارای ارزش دینی است این موضوع تا حدی اهمیت دارد که از اجزای فروع دین قرار گرفته و مسلمانان نسبت با آن اعتقاد و باور قلبی داشته اند. داشتن روحیه جهادی من را بر آن داشت که در این زمینه به عشق […]

    تفکر جهادی و شناخت جهاد در اسلام

    مجاهده برتینادیدگاه نیوز / جهاد موضوعی انسانی است که در اسلام دارای ارزش دینی است این موضوع تا حدی اهمیت دارد که از اجزای فروع دین قرار گرفته و مسلمانان نسبت با آن اعتقاد و باور قلبی داشته اند.

    داشتن روحیه جهادی من را بر آن داشت که در این زمینه به عشق سرزمینم ایران و جامعه ای که در آن زندگی می کنم و ملت عزیزم در این راه تلاش بی وفقه در تمام زمینه های فرهنگی، رسانه، سیاسی، مطالبه گری، آسیب شناسی و عدالت خواهی؛ هفده سال متوالی گام بردارم.

    شخصیت زهرای اطهر ابعاد سیاسی اجتماعی و جهادی شخصیت ممتاز و برجسته ای است به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و سیاسی عالم می توانند از زندگی کوتاه و پر مغز او درس بگیرند.

    امروزه زن در کشور ما می تواند در میدان سیاست و فعالیت های سیاسی و اجتماعی و جهادی و کمک به مردم و انقلاب در میدان‌های گوناگون شخصیت خودش را با حفظ متانت و وقار و حجاب اسلامی نشان دهد، مجاهدت مشکلات زیادی دارد و باید تحمل کرد و ان را بحساب جهادگر راه خدا بگذاریم.

    کارهای بزرگ به همت های بزرگ به ایمانهای عمیق و به ایمان به کار و ایمان به مردم و ایمان به خداوند پاداش الهی احتیاج دارد و یک کار جهادی مستلزم این اعتقادات هست، جهاد یعنی همین. 

    امروزه چیزی که در کشور ما از هر طرف نگاه می کنیم و مورد نیاز است مضاعف کار کردن و بهینه کردن تلاشهاست. 

    جهاد سازندگی = اعتماد به نفس، تفکر جهادی، مدیریت جهادی. 

    ما از اول انقلاب هر کار بزرگی را که توانسته ایم انجام دهیم به برکت اعتماد به نفس و روحیه بالای جهادی بوده است. کار جهادی یعنی از موانع عبور کردن، موانع کوچک و بزرگ را ندیدن، آرمانها را فراموش نکردن و شوق به کار، این یعنی جهادی کار کردن، کار جهادی تفکر جهادی می خواهد، تفکر جهادی یکی از رموز اصلی مدیران انقلابی است. 

    انشالله که برای داشتن جامع ای پویا و شهری آباد با تفکر جهادی و با مدیریت جهادی و کار مضاعف در راه حفظ کیان کشور و استانمان و حفظ آرمانهای انقلاب و اسلام و قرآن و سرنوشت نظام گام برداریم. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: مجاهده برتینا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *