×
آخرین اخبار

تعرفه اینترنت موبایل صدای مخابرات و اپراتورهای ثابت را درآورد

  • کد نوشته: 13698
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۸
  • 592 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ مدتی است که اپراتورهای اینترنتی از شرایط تعرفه اینترنت موبایل ابراز نارضایتی می‌کنند و بر این باورند به دلیل اینکه درآمد اپراتوهای موبایل از تعرفه صوت به خوبی تامین می‌شود و به خوبی واحد دیتای موبایل کشور را پوشش‌دهی می‌کنند، در نتیجه کاهش تعرفه های موبایل را به همراه دارد. چنین وضعیتی موجب […]

    تعرفه اینترنت موبایل صدای مخابرات و اپراتورهای ثابت را درآورد

    دیدگاه نیوز/ مدتی است که اپراتورهای اینترنتی از شرایط تعرفه اینترنت موبایل ابراز نارضایتی می‌کنند و بر این باورند به دلیل اینکه درآمد اپراتوهای موبایل از تعرفه صوت به خوبی تامین می‌شود و به خوبی واحد دیتای موبایل کشور را پوشش‌دهی می‌کنند، در نتیجه کاهش تعرفه های موبایل را به همراه دارد. چنین وضعیتی موجب شده تا شرکت‌های ارتباطات ثابت (FCP) با مشکلات مالی مواجه شوند و مشترکان خود را از دست داده و از بازار کشور خارج شوند.

    دلایل ذکر شده موج نارضایتی اپراتورهای اینترنت را به دنبال داشت و بخش‌های خصوصی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی به ویژه مخابرات ایران از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، می‌خواهند تعرفه‌ها را اصلاح کند، چرا که با کاهش تعرفه صوت، اپراتورهای موبایلی برای تعادل درآمدی خود تعرفه‌های اینترنتی را با نرخ واقعی عرضه خواهند کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *