×
آخرین اخبار

تصادف شدید اتوبوس مسافربری با کامیون

  • کد نوشته: 191128
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۴
  • 56 بازدید
  • رئیس اورژانس کاشان از مصدومیت ۶ تبعه پاکستان در تصادف اتوبوس با کامیون در محور کاشان- نطنز خبر داد.

    تصادف شدید اتوبوس مسافربری با کامیون

    مهرداد فرزندی پور ضمن اشاره به تصادف اتوبوس با یک دستگاه کامیون اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۴:۳۴ بامداد دوشنبه چهاردهم خرداد ماه به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع رسانی شد.

    وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان نطنز – کاشان حدود سه کیلومتر بعد از مجتمع سان آرا رخ داد، افزود: در اثر برخورد اتوبوس با کامیون پنج نفر از سرنشینان اتوبوس که از اتباع کشور پاکستان بودند دچار مصدومیت شدند.

    رئیس اورژانس کاشان ابراز داشت: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه توسط سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس کاشان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و راننده کامیون با رضایت شخصی حاضر به انتقال نشد.

    وی با بیان اینکه حال یکی از مصدومین تصادفی یک دستگاه اتوبوس با کامیون نامساعد گزارش شده است، گفت: علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است و علت موضوع از سویی کارشناسان بررسی می شود.

    فرزندی پور با بیان اینکه رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ورزند، تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی رانندگان و سرنشینان خودرو است و از این لازم است رانندگان نسبت به رعایت این قوانین اهتمام ورزند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *