×
آخرین اخبار

تسویه حساب سنگین اصولگرایان با هم در شب انتخابات/ بعد لیست ۱۴۰ سکه ای نوبت به لیست ۱۰۰ میلیاردی رسید!

  • کد نوشته: 188342
  • ۱۴۰۳-۰۲-۲۱
  • 44 بازدید
  • ماجرای افشاگری در میان اصولگرایان در شب انتخابات به مرحله جالب توجهی رسیده است.

    تسویه حساب سنگین اصولگرایان با هم در شب انتخابات/  بعد لیست ۱۴۰ سکه ای نوبت به لیست ۱۰۰ میلیاردی رسید!

    پس از انتشار گزارشی در یکی از رسانه‌ها درباره دریافت ۱۴۰ سکه از سوی سرلیست امنا و باز شدن پای چند هولدینگ به ماجرا حالا دریافتی‌های موسسه رائفی پور بنیانگذار جبهه صبح ایران سوژه رسانه‌ها شده است.

    موسسه مصاف که در انتخابات مجلس با عنوان صبح ایران فعال شده بود، پس از آنکه حاضر نشد در لیست انتخاباتی خود در دور دوم اشخاصی از لیست امنا را که متهم به دریافت سکه، لپ‌تاپ و کارت هدیه بودند را در لیست اختصاصی خود قرار بدهد، حالا خود با یک شگفتی رو‌به‌‎‌رو شده است.

    لیست تراکنش‌ حساب‌های موسسه مصاف که نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان است در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که حکایت از دریافتی‌های خاص رائفی‌پور در دو سال اخیر دارد. این مبالغ پس از انتقال به موسسه مصاف خیلی زود نیز برداشت شده و به حساب اعضای موسسه و اقوام رائفی‌پور منتقل شده است که نشان از یک تراکنش مشکوک دارد! 

    بیشتر بخوانید: آیا موسسه رائفی‌پور پولشویی می‌کند؟ /ویدئو

    سطح فساد در برخی لیست‌های جناح اصول‌گرایی در حدی است که حزب رزما نزدیک به حسین الله‌کرم از ائتلاف با رائفی‌پور و امنا کناره‌گیری کرده و صرفا به دلیل برخی ریش سفیدی‌ها تنها به سکوت بسنده کرده است.

    یک منبع آگاه شب گذشته به برخی رسانه‌ها خبر داد که به دلیل افشاگری‌های سنگین و بی اخلاقی‌ها و نیز انتقام گیری های درون گروهی میان لیست‌ها میان اصول‌گرایان، گروهی از بزرگان این جریان تصمیم به آن گرفتند تا لیست صالحین اصولگرایی را منتشر کنند.

    حالا باید دید سرنوشت رقابت اصولگرایان با خودشان چه خواهد شد؟

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *