×
آخرین اخبار

بمناسبت دهه کرامت و روز دختر صورت گرفت :
تجلیل از دختران شاغل در هلال احمر آذربایجان شرقی و موسسه مهر ساقی کوثر

  • کد نوشته: 63514
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
  • 766 بازدید
  • طی مراسمی با حضور مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان از دختران شاغل در هلال احمر استان تجلیل بعمل آمد.
    تجلیل از دختران شاغل در هلال احمر آذربایجان شرقی و موسسه مهر ساقی کوثر

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در این مراسم که روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰در محل موسسه ساقی مهر کوثر وابسته به جمعیت هلال احمر استان برگزار شد ، حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا ع و حضرت معصومه س و روز دختر از تلاشهای خواهران شاغل در هلال احمر و دختران موسسه ساقی کوثر تجلیل بعمل آورد.

    وی با اشاره به سیره و روش حضرت زهرا و حضرت زینب و حضرت معصومه س گفت : بهترین راه رستگاری در دنیا و آخرت الگو قرار دادن این بانوان مکرم جهان اسلام است .

    حسین پور افزود : مقام معظم رهبری همواره بر روی تربیت و پرورش نیروهای جوانان تاکید ویژه داشته و برنامه ریزی و آینده نگری را از عوامل مهم موفقیت جوانان در زندگانی شان دانست .

    حجت الاسلام واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ، با تبریک میلاد مسعود کریمه اهل بیت علیهم السلام حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر گفت : پیدا کردن و داشتن دوست خوب نعمت الهی دانست بهترین الگوی دختران ما حضرت معصومه س است .

    وی ادامه داد : یاران صدیق امام زمان در اقصی نقاط دنیا هستند که امام زمان آنها را مانند حلقه زنجیر دور هم جمع می کند .

    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی افزود : مردم ایران از دیر باز طرفدار اهل بیت علیهم السلام بودند و اگر از طرف خلفای بنی عباس اهل بیت ع مورد ظلم و ستم قرار می گرفتند به ایران می آمدند .

    وی به مقبولیت و محبوبیت حضرت معصومه س از میان خواهران امام رضا ع اشاره کرد و گفت : حضرت معصومه س شان والایی دارد و در زیارت نامه های مختلف مقام آن بانو ذکر شده و امروز مراجع عظام تقلید به آن بانو متوسل می شوند .

    گفتنی است ،در این مراسم که مسئول حراست و روابط عمومی و مسئول امور زنان حضور داشت فیروز خوش اخلاق مسئول موسسه مهر ساقی کوثر گزارشی از فعالیت های این موسسه ارائه داد.

    در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دختران شاغل درهلال احمر و دختران موسسه مهر ساقی کوثر وابسته به هلال احمر تجلیل آمد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *