×
آخرین اخبار

بمناسبت دهه کرامت و روز دختر صورت گرفت :
تجلیل از دختران امدادگر و نجاتگر در هلال احمر شهرستان عجب شیر و گروه سرود غنچه های هلال احمر

  • کد نوشته: 64329
  • ۱۴۰۰-۰۳-۳۱
  • 561 بازدید
  • طی مراسمی از دختران نجاتگر و امدادگر و اعضای گروه سرود کانون غنچه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان عجب شیر تجلیل بعمل آمد.
    تجلیل از دختران امدادگر و نجاتگر در هلال احمر شهرستان عجب شیر و گروه سرود غنچه های هلال احمر

    به گزارش دیدگاه نیوز  ، در این مراسم که روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰در سالن خانه هلال سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جمعیت هلال احمر شهرستان عجب شیر برگزار شد ،  حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثنا از نقش دختران در برنامه های مختلف هلال احمر در کلیه حوزه های امدادی و آموزشی و جوانان و داوطلبی تقدیر نمود .

    حجت الاسلام واعظی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در هلال احمراستان هم با تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا ع و حضرت معصومه س و روز دختر از تلاشهای خواهران در هلال احمر و اعضای شاغل تجلیل بعمل آورد.

    در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از دختران امدادگر و نجاتگر درهلال احمر و گروه سرود دختران کانون غنچه های هلال احمر تجلیل آمد.‌

    گفتنی است در این مراسم ، مشاور مدیرعامل در امور خانه های هلال ومسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر استان و رئیس هلال احمر عجب شیر حضور داشتند .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *