×
آخرین اخبار

تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب جدید انتخابات مجلس در خوزستان

  • کد نوشته: 179612
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۷
  • 169 بازدید
  • رییس ستاد انتخابات خوزستان از تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب جدید انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ عبدالله افراز شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان شب گذشته در نشست مشترک انتخاباتی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: با اضافه شدن ۴۲ نفر دیگر به آمار تایید صلاحیت شدگان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان، شمار تایید صلاحیت شدگان در استان به ۸۷۵ نفر رسیده است و پیش بینی می شود تا نوزدهم بهمن ۱۴۰۲ به آمار نامزدهای تایید صلاحیت شده در خوزستان اضافه شود.
    وی افزود: آموزش‌های لازم برای عوامل هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حال انجام است و بر اساس زمانبندی مصوب تا یکم اسفند ۱۴۰۲ همه نیروها باید مهیای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند شده باشند و نباید برای کسی نقطه مبهمی در این زمینه وجود داشته باشد.
    رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در این دوره از انتخابات شاهد حضور سه برابری ثبت‌نام کنندگان نسبت به دوره‌های قبل بودیم و بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی داشتیم.
    وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ی ملی و امکانات دولتی برای انجام تبلیغات نامزدها از اتفاقات مثبت در انتخابات پیش‌رو است که بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در این زمینه هماهنگی ها به خوبی انجام و بستر مناسب فراهم شده است.
    شهاوند بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تمامی حوزه‌های انتخابیه رقابتی هستند که این مسئله نقش زیادی در افزایش مشارکت مردمی دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل