×
آخرین اخبار

تاکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر مشارکت در انتخابات

  • کد نوشته: 182390
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۹
  • 101 بازدید
  • نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:باید هم عزم خودمان برای حضور در این انتخابات جدی باشد و هم دوستانمان را تشویق به حضور در انتخابات کنیم.

    تاکید نماینده ولی فقیه در خوزستان بر مشارکت در انتخابات

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در آیین کاشت ۵ میلیون نهال به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان با اشاره به اهمیت بحث کشاورزی و نهال کاری، اظهارکرد: خوشبختانه بعد از انقلاب اهمیت ویژه‌ای به بحث کشاورزی و نهانکاری به ویژه درختانی که ثمره خاص می‌دهند، شده است. در استان خوزستان نخل خرما باتوجه به درآمدی که می‌تواند داشته باشد مورد عنایت است.
    وی ادامه داد: با توجه به آمار و ارقامی که در این مراسم در خصوص نهالکاری داده شد این نکته باید مورد اهمیت قرار بگیرد که قبل از نهارکاری بحث تامین آب و نوع زمین مدنظر باشد؛ بنابراین ابتدا باید زیرساخت‌ها مهیا شود تا درختی که کاشته می‌شود پایدار باشد شاهد آثار آن در استان خوزستان باشیم.
    موسوی فرد با اشاره به استمرار توجه به چگونگی بسترسازی برای نهالکاری در خوزستان، گفت: از مجموعه دست‌اندرکارانی که تلاش کردند امروز ۵ میلیون نهال در این منطقه کاشته شود قدردانی می‌کنم.
    وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان، بیان کرد: دوستان در سپاه چند ماه است که بستر و زمینه برگزاری این کنگره را فراهم کرده اند که خوشبختانه رضایت حضرت آقا را نیز در بر داشته است.
    نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: باید هم عزم خودمان برای حضور در این انتخابات جدی باشد و هم دوستانمان را تشویق به حضور در انتخابات کنیم. ضمن اینکه کاندیدا‌ها در بحث تبلیغات باید وضعیت اقتصادی کشور را هم مد نظر داشته باشند. برخی کاندیدا‌ها واقعاً اسراف می‌کنند و نمی‌دانم این پول‌های میلیاردی از کجا می‌آید و این نوع اسراف، بهترین دلیل بر عدم لیاقت این کاندیدا است.
    وی ادامه داد: در خیلی از استان‌ها مردم بر اساس شاخصه‌ها به کاندیدا‌ها رای می‌دهند؛ نباید با نگاه قومیتی به این قضیه نگاه شود، زیرا در این صورت اثر آن دیده نخواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *