×
آخرین اخبار

تاکید فرماندار هندیجان بر اجرای مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان

  • کد نوشته: 15891
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۲
  • 580 بازدید
  • جلسه شورای سلامت بهداشت و امنیت غذایی شهرستان هندیجان که با حضور مهندس علی بویری رئیس شورای سلامت دکتر صفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شورای بهداشت درمان و امنیت غذایی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد
    تاکید فرماندار هندیجان بر اجرای مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی در شهرستان

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان در این جلسه علی بویری فرماندار هندیجان اظهار کرد: با توجه به مسئله مهم بهداشت درجهان و کشورما که این امر بسیار مهمی قرار دارد و تاکید استاندارخوزستان درجلسه شورای سلامت استان مبنی به سلامت مردم بنده هم تاکید دارم که باید به این امر توجه قرار گیرد. نماینده عالی دولت درهندیجان درادامه افزود: همچنین در خصوص تشکیل کمیته شورای سلامت محلات و روستاها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

    فرماندار هندیجان ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های دهیاران در روستاها جهت آهک پاشی فاضلابهای روباز و لزوم توجه شهرداران شهر و شهر هندیجان و شهر زهره هم مبنی بر آهک پاشی در فاضلابها با شبکه بهداشت درمان جهت سلامت شهروندان تاکید می کنم. در ادامه دکتر صفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در خصوص مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت گذشته سخنانی ایراد نمودند و از اهالی شهرستان هندیجان درخصوص سلامتی خود و تست فشار خون به شبکه بهداشت درمان شهرستان هندیجان مراجعه نمایند. وی همچنین از مدیران مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان هندیجان خواست که در خصوص وضعیت وسلامت مردم با شبکه بهداشت و درمان بیشتر نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *