×
آخرین اخبار

بیش از ۴ هزار سیم‌کارت در لرستان توزیع شد

  • کد نوشته: 23426
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۷
  • 462 بازدید
  • مدیرکل پست لرستان گفت: مرسولات خریدوفروش اینترنتی وارده به استان در این ایام دارای رشد 52 درصدی بوده است.
    بیش از ۴ هزار سیم‌کارت در لرستان توزیع شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، به نقل از فارس، محمد ناظری با اشاره به افزایش چشم‌گیرحجم کاری در اداره‌کل پست لرستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از ابتدای اسفند تاکنون شاهد افزایش حجم کار در دفاتر پستی استان هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: اغلب درخواست‌های مردم طی ماه‌های اخیر در بستر خریدهای اینترنتی و سفارش‌های برخط بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

    مدیرکل پست لرستان تعداد مرسولات پستی استان از ابتدای اسفند تا اواخر فروردین امسال را ۴ هزار ۱۳۵ فقره عنوان و اظهار کرد: طی این مدت همچنین شاهد رشد ۲۹ درصدی مرسولات خرید و فروش اینترنتی ارسالی به سایر استان‌ها بوده‌ایم.

    ناظری بیان داشت: مرسولات خریدوفروش اینترنتی وارده به استان نیز دارای رشد ۵۲ درصدی بوده است.

    وی با اشاره به تغییر ماهیت مرسوله‌های پستی از پست نامه به بسته و امانات با شیوع ویروس کرونا در استان، گفت: این مهم موجب افزایش حجم کار شده چرا که مردم این روزها مایحتاج خود را به صورت پستی انجام می‌دهند.

    مدیرکل پست لرستان با بیان اینکه پست استان تمام ظرفیت‌های زیرساختی و نیروی انسانی خود را برای توزیع سیم‌کارت‌های سرپرست خانوار به کار گرفته است، افزود: تاکنون ۴ هزار و ۱۳۵ فقره سیم‌کارت سرپرست خانوار در استان توزیع شده و این روند تا زمان تقاضا ادامه خواهد داشت.

    ناظریان یکی از رویکردهای پست را توسعه تجارت الکترونیک برشمرد و اظهار داشت: از اصناف و دستگاه‌هایی که دارای ذی‌نفع در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی دارند، درخواست می‌شود با صرف کمترین وقت و هزینه، تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کرده و از درگاه‌های اینترنتی شیکه‌های توزیع پست برای انجام کارهای خود استفاده کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *