×
آخرین اخبار

بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان فارس به مناسبت روز بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها

  • کد نوشته: 48771
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۹
  • 561 بازدید
  • بسم الله الرحمن الرحیم وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ ۱۱ سال از حماسه تاریخی ۹ دی ۸۸ می گذرد. ۹ دی سالروز تجلی بصیریت ملی و دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی بود. آنگاه که فتنه گران […]

    بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان فارس به مناسبت روز بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها

    بسم الله الرحمن الرحیم
    وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ
    ۱۱ سال از حماسه تاریخی ۹ دی ۸۸ می گذرد. ۹ دی سالروز تجلی بصیریت ملی و دفاع از اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی بود. آنگاه که فتنه گران مرزهای وقاحت و حرمت شکنی را در نوردیدند و علاوه بر چنگ انداختن بر چهره جمهوریت نظام، تیغ حرمت شکنی و تمسخر بر سیمای مظاهر دینی و شعائر حسینی بر کشیدند، این قیام تاریخی ۹ دی بود که بر این فتنه ۸ ماهه مهر باطل زده و دعاوی دروغ سران فتنه را به زباله دان تاریخ انداخت. هرچند هنوز پس از ۱۱ سال، جریان تحریف همچنان می کوشد، تا حقایق تاریخی این حماسه عظیم را وارانه جلوه کند، اما اذهان تاریخی ملت ایران هیچگاه خیانتها و جفاهای روا شده بر پیکره نظام اسلامی در آن سال را فراموش نخواهد کرد.
    ۹ دی امسال با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) همراه گشته است . بی راه نیست اگر وجود نازنین دردانه رسول الله را اولین شهید راه ولایت و بصیرت بخشی و وشهید مبارزه با جریان تحریف تاریخ بخوانیم. اگر نبود شهادت مظلومانه بانوی دوعالم، چه بسا جریان تحریف پس از قرنها جای مظلوم و ظالم را عوض می کرد و امروز تاریخ برای ما قرائتی دیگر داشت.
    جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی استان فارس ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم ، سالروز حماسه ۹ دی و دهه بصیرت را گرامی میدارد.
    همچنین این ایام ،به اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نزدیک می شویم. در دورانی که عده آرزوی میراندن آرمانها و باورها را در سر می پرورانند؛ شهید مجاهد حاج قاسم سلیمانی مصداق عینی” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا” بود که عمری از مجاهدت باز نایستاد و سرانجام مزد خویش را با شهادت از درگاه احدیت گرفت. او مصداق تام و تمام بصیرتی انقلابی بود که حتی شهادت نیز نتوانست نام و مکتب او را به فراموشی سپارد.
    جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید سرافراز و همراه و همرزمش شهید ابومهندس المهدی، از همه مسئولین نظام اسلامی می خواهد تا ضمن الگو گرفتن از راه و منش آن شهید مجاهد، در اولین فرصت ممکن انتقامی سخت از همه امرین و عاملین این جنایت عظیم و همچنین شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده را در دستورکار خویش قرار دهند.
    مکتب سلیمانی، مکتب شهادت، بصیرت و مقاومت بود و این مکتب شاگردان بسیاری در خود پرورانده و خون سلیمانی آن را جهانی خواهد ساخت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *