×
آخرین اخبار

بسیج سازندگی بخشی از مشکلات قشر مستضعف را مرتفع کرده است

  • کد نوشته: 131259
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۱
  • 169 بازدید
  • امام جمعه ورزقان گفت: کوتاهی ما در مأموریت های بسیج قابل قبول نیست و باید در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج خصوصا در بهبود اقتصاد کشور تا رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم لذا با تمام توان در خدمت بسیج سازندگی و گروه های جهادی هستیم.

    بسیج سازندگی بخشی از مشکلات قشر مستضعف را مرتفع کرده است

    به گزارش دیدگاه نیوز،  ،فرمانده و اعضای شورای جهادی ناحیه مقاومت بسیج به همراه گروه های جهادی بمناسبت هفته بسیج سازندگی با امام جمعه شهرستان ورزقان دیدار کرده و شرحی از اقدامات گروه های جهادی در این شهرستان ارائه کردند.

    حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی،بیان داشت: اقدامات شایسته و ارزشمند بسیج سازندگی شهرستان ورزقان که در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند جای تقدیر و تشکر را دارد.

     

    خطیب جمعه ورزقان بر اهمیت کار جهادی و حرکت های جهادی تاکید کرد و گفت: کوتاهی ما در مأموریت های بسیج قابل قبول نیست و باید در جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های بسیج خصوصا در بهبود اقتصاد کشور تا رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم لذا با تمام توان در خدمت بسیج سازندگی و گروه های جهادی هستیم.

    حاج آقا پورمحمد فلسفه تشکیل بسیج سازندگی را جلوگیری از اشرافی گری و حمایت از قشر مستضعف کشور و آسیب دیده های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی از جمله نهادهای مردمی خدمت رسان است که منشآ خدمات زیادی در کشور بوده و توانسته در حل بسیاری از مشکلات کشور خصوصاً جامعه روستایی و مستضعف ، بخشی از مشکلات ایجاد شده برای قشر کم برخوردار را مرتفع کنند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *