×
آخرین اخبار

برگزاری یادواره بانوان شهیده و ایثارگر استان فارس

  • کد نوشته: 54049
  • ۱۳۹۹-۱۱-۳۰
  • 1440 بازدید
  • در آستانه برگزاری کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز، یادواره ۱۹۷ بانوی شهیده، ۱۲۴ بانوی جانباز و ۳ بانوی آزاده استان فارس در شیراز برگزارشد.
    برگزاری یادواره بانوان شهیده و ایثارگر استان فارس

    به گزارش سرویس اجتماعی دیدگاه نیوز استان فارس، استاندار فارس در این مراسم گفت: بیش از ۱۷ هزار بانوی شهیده، جانباز و آزاده در کشور تقدیم انقلاب اسلامی شده که از این تعداد، ۱۹۷ بانوی شهیده، ۱۲۴ بانوی جانباز و ۳ بانوی آزاده متعلق به استان فارس است.

    عنایت الله رحیمی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزات امام خمینی(ره) اظهار داشت: شهدا و رزمندگان حاصل تربیت اسلامی مادران در عرصه های مختلف انقلاب هستند و نقش بی بدیل بانوان و مادران در استقرار و استمرار انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست.

     نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت بالای بانوان در مباحث مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به عنوان پرچم دار حرکت انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید فراوانی بر بهره گیری از ظرفیت های بانوان در جامعه دارند.

    گفتنی است این مراسم با تقدیر از ۱۷ بانوی ایثارگر مدال آور در عرصه های ورزشی همراه بود.

    گفتنی است یادواره ۱۹۷ بانوی شهیده، ۱۲۴ بانوی جانباز و ۳ بانوی آزاده استان فارس در آستانه برگزاری کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز کشور، صبح امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن در تالار حافظ شیراز برگزارشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *