×
آخرین اخبار

برگزاری اردوی یک روزه از مدرسه تا دانشگاه ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در شیراز 

  • کد نوشته: 140183
  • ۱۴۰۲-۰۳-۳۱
  • 140 بازدید
  • طرح از مدرسه تا دانشگاه مدتی پیش به همت دفتر استعداد های درخشان دانشگاه شیراز آغاز و هم اکنون بعد از برگزاری مراحل شهری (ویژه مدارس شهر شیراز) و شهرستانی به مرحله برون استانی (کشوری) رسیده و امروز میزبان جمعی از دانش آموزان مناطق محروم سیستان و بلوچستان بود.

    برگزاری اردوی یک روزه از مدرسه تا دانشگاه ویژه دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در شیراز 

    به گزارش دیدگاه نیوز، این اردو که با هدف آشنایی با امکانات دفتر استعدادهای درخشان، ایجاد انگیزه در دانش آموزان و توسعه روابط بین مدرسه و دانشگاه و همچنین بازدید از دستاورد های مختلف علمی، پژوهشی و صنعتی دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد همچنین تاکنون در قالب اردو های یک روزه تعداد زیادی از دانش آموزان برتر و نخبه‌ی مدارس متوسطه اول و دوم در این طرح شرکت کرده اند.

    محمدمهدی عوض پور دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک و مجری این طرح گفت: با همکاری دفتر استعداد های درخشان دانشگاه از ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ این طرح در شهر شیراز آغاز شده و پذیرای تعداد زیادی از دانش آموزان برتر از مدارس متوسطه اول و دوم بوده و به لطف خدا از ابتدای سال ۱۴۰۲ این طرح به صورت استانی برگزار شد و دانش آموزان متوسطه دوم از شهرستان های داراب و زرین دشت در این طرح با نام اردوی یک روزه از مدرسه تا دانشگاه شرکت کردند.

    وی افزود: روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه تعدادی از دانش آموزان مناطق محروم سیستان و بلوچستان در طرح از مدرسه تا دانشگاه شرکت کرده و حضور این دوستان آغازی بر مرحله‌ی کشوری این طرح است.

    یکی از نکات قابل توجه در این اردو، نام‌گذاری‌های کلیدی و جالب ایستگاه‌های مختلف بازدید همچون‌ اقتدار نتیجه پشتکار، ابزار آسایش، همگام با تکنولوژی، کار تیمی آغاز پیشرفت، دروازه مهندسی، اکسیر جوانی، چرخنده های ترقی و ایستگاه آخر هم آغاز رسالت ساختن آینده بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *