×
آخرین اخبار

برخی مدیران مانع توسعه استان هستند/ درخواست خدابخشی برای ایجاد فرمانداری ویژه الیگودرز

  • کد نوشته: 82016
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۷
  • 569 بازدید
  • لرستان _نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقای فرمانداری این شهرستان شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان ،محمد خدابخشی که در شورای توسعه و برنامه ریزی استان با حضور وزیرکشور که بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشت در سخنانی گفت : استان لرستان در حوزه حمل و نقل و زیرساختی مشکلات فراوانی دارد و نیازمند توجه ویژه است .
    وی افزود: گستردگی راههای استان و کمبود تجهیزات، مشکلات استان را دوچندان کرده بنابراین پیشنهاد میشود وزیر کشور از محل اعتبارات مدیریت بحران اعتبار ویژه ای جهت خرید ماشین آلات راهداری به استان اختصاص دهد .
    نماینده الیگودرز در مجلس با بیان اینکه شرایط الیگودرز به گونه ای است که دو شهرستان در آن باید ایجاد شود اظهار داشت: اعتقاد دارم حجم دولت نباید بزرگ شود چراکه بار مالی زیادی به دولت تحمیل می‌شود اما مطالبه مهم مردم حوزه انتخابیه فرمانداری ویژه الیگودرز است که جز مصوبات سفر رییس جمهور نیز می‌باشد و بر تسریع در روند اجرای آن تاکید داریم .
    وی ایجاد فرمانداری ویژه الیگودرز را در توسعه همه جانبه شهرستان موثر و مهم دانست و افزود: انتظار می رود این مطالبه مهم مردم به سرانجام رسیده و تحقق یابد .
    محمد خدابخشی در ادامه با انتقاد از برخی مدیران استان آنان را مانع توسعه یاد کرد و عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها مانع توسعه استان هستند چرا که مشاهده میشود برخی ها درک درستی از مصوبات ندارند و باعث کندی اجرای مصوبات شدند .
    نماینده مجلس شورای اسلامی تغییر مدیران را لازمه توسعه اعلام کرد و عنوان نمود : تغییر و تحولات باید منجر به تبدیل به احسن شود و با گماردن افراد توانمند و قوی در رأس ادارات چرخ حرکت توسعه استان را با سرعت به حرکت درآورد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

    خروج از نسخه موبایل