×
آخرین اخبار

با هدف افزایش درصد پاسخ به سئوالات زیست شناسی کنکور در مسجدسلیمان همایش بررسی سئوالات کنکور ۹۸برگزار شد + تصاویر

  • کد نوشته: 19910
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۰
  • 1187 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ در تاریخ ۷ بهمن ۹۸ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در محل دبیرستان بنت الهدی جهت دانش آموزان دختر رشته تجربی همایش بررسی سئوالات کنکور زیست شناسی برگزار کرد. این همایشها با حمایت جانمراد داودی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در دروس مختلف برگزار می گردند. بهزاد شیانخواه معاونت آموزش […]

    با هدف افزایش درصد پاسخ به سئوالات زیست شناسی کنکور در مسجدسلیمان همایش بررسی سئوالات کنکور ۹۸برگزار شد + تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ در تاریخ ۷ بهمن ۹۸ مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در محل دبیرستان بنت الهدی جهت دانش آموزان دختر رشته تجربی همایش بررسی سئوالات کنکور زیست شناسی برگزار کرد.
    این همایشها با حمایت جانمراد داودی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در دروس مختلف برگزار می گردند.
    بهزاد شیانخواه معاونت آموزش متوسطه شهرستان مسجدسلیمان اعلام کرد :هدف از برگزاری این همایش ارتقا جایگاه شهرستان در میزان قبولی کنکور و افزایش انگیزه در دانش آموزان مسجدسلیمانی است》
    پیمان خدادادی مسئول مقطع متوسطه دوم شهرستان نیز بیان کرد : هدف از برگزاری این همایش افزایش و ارتقا سطح کیفی دانش آموزان مدارس شهرستان مسجدسلیمان در نتایج کنکور سراسری و موسسات آموزش عالی کشور می باشد.
    بتول تبریزی مدیر دبیرستان بنت الهدی که میزبان همایش بررسی سئوالات زیست کنکور۹۸ را بر عهده داشت بیان کرد : برگزاری این کارگاه با هدف کیفیت بخشی به نتایج دانش آموزان در آزمون سراسری برگزار گردیده است.
    خانم خسروی مدرس همایش عنوان داشت : همگی از اهمیت درس زیست شناسی در آزمون سراسری مطلع هستند ؛ در این همایش علاوه بر تاکید در خصوص سئوالات پرتکرار ، باید روی ابتکارات طراحان سئوالات کنکور در طراحی سئوالات جدید نیز تمرکز شود تا دانش آموزان ما آمادگی مواجه شدن با سئوالات جدید و ابتکاری طراحان را داشته باشند.

    .

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *