×
آخرین اخبار

با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید (دکتر حسین موحد )

  • کد نوشته: 202433
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۷
  • 2 بازدید
  • با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید (دکتر حسین موحد ) ایرانی‌ها ازجمله مستعدترین ملیت‌های جهان در علوم پزشکی هستند و ثابت کرده‌اند که با اتکا به هوش ایرانی و تلاش شبانه روزی می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد. با مروری بر تاریخ مشاهیر پزشکی ایران در گذشته و حال شاهد حضور […]

    با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید (دکتر حسین موحد )

    با نوابغ پزشکی ایران و کهن شهر شوشتر آشنا شوید (دکتر حسین موحد )

    ایرانی‌ها ازجمله مستعدترین ملیت‌های جهان در علوم پزشکی هستند و ثابت کرده‌اند که با اتکا به هوش ایرانی و تلاش شبانه روزی می‌توان بهترین نتایج را کسب کرد. با مروری بر تاریخ مشاهیر پزشکی ایران در گذشته و حال شاهد حضور این نخبگان در عرصه های بین الملل هستیم.

    دکتر حسین موحد، پزشک متخصص گوارش در روزویل، کالیفرنیا است و بیش از ۲۳سال تجربه در زمینه پزشکی دارد. دکتر موحد تجربه زیادی در زمینه بیماری کبد دارد. وی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی / دانشکده پزشکی در سال ۱۳۸۰ و وابسته به مرکز بهداشتی درمانی ECU می باشد.

    دکتر حسین موحد متخصص گوارش در روزویل، کالیفرنیا و وابسته به مرکز پزشکی Kaiser Permanente Roseville است. وی مدرک پزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده و بیش از۲۲سال است که در حال فعالیت است. دکتر حسین موحد دارای تخصص در درمان گاستروانتریت، بیماری التهابی مزمن روده (IBD) و سایر بیماری ها است .
    تخصص ها
    تخصص

    گوارش
    متخصصین گوارش مشکلات مری، معده، لوزالمعده، کیسه صفرا، کبد و روده را تشخیص و درمان می کنند. بیماری های شایعی که توسط متخصصین گوارش مشاهده می شود شامل مشکلات بلع (دیسفاژی)، بیماری التهابی روده (کولیت اولسراتیو یا بیماری کرون) و بیماری کبد چرب است.

    او در حال حاضر در Practice تمرین می کنند و به مرکز پزشکی ECU وابسته هستند.
    دکتر موحد تجربه درمان بیماری هایی مانند یبوست، هپاتیت C و درد شکم از جمله سایر بیماری ها را در فرکانس های مختلف دارد. دکتر موحد دارای مدرک بورد تخصصی گوارش و داخلی می باشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمدباقرعباسی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *