×
آخرین اخبار

با رفع برخی ایرادات فنی شهربازی خرم آباد بازگشایی شد

  • کد نوشته: 123723
  • ۱۴۰۲-۰۱-۱۹
  • 96 بازدید
  • مدیرکل استاندارد لرستان گفت: بعد از رفع برخی نواقص فنی و راه‌اندازی مانیتورینگ، شهربازی کیو مجددا آغاز به کار کرد.

    با رفع برخی ایرادات فنی شهربازی خرم آباد بازگشایی شد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ وحید والی زاده مرادی با اشاره به علل تعطیلی شهربازی کیو، خاطرنشان کرد: شانزدهم فروردین‌ماه جاری، شهربازی کیو خرم‌آباد به علت نداشتن دوربین مداربسته و عدم وجود اتاق مانیتورینگ و همچنین ایرادات شرکت بازرسی طرف قرارداد این اداره کل که به صورت مکتوب در خصوص برخی از تجهیزات شهربازی اعلام شده بود، بصورت موقت دستور ۱۰ روز تعطیلی و پلمپ تجهیزات دارای نقص صادرشد.

    وی افزود: امروز پس از نصب دوربین و راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ و رفع عدم انطباق تجهیزات بازی با تایید کارشناسان اداره کل استاندارد لرستان با حضور دادستان شهرستان خرم آباد، معاونین و کارشناسان استاندارد و جمعی از اصحاب رسانه این شهربازی بازگشایی شد.

    وحید والی زاده مرادی با بیان اینکه مراحل اخذ مجوز از اداره استاندارد برای این مجموعه در سه دوره انجام شده است، اظهار داشت: ابتدا در زمان ساخت، نصب و بهره برداری مجوزهایی صادر گردید، سپس در مرحله اتمام ، مجوزهای تکمیلی صادر و بازرسی‌ها نیز بصورت دوره‌ای در زمان بهره‌برداری و اجرا همواره ادامه دارد.

    وی تاکید کرد: بازرسان اداره کل استاندارد لرستان به صورت دوره ای و مستمر در زمان های مختلف نسبت به بررسی و نظارت بر تجهیزات شهربازی اقدام می کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *