×
آخرین اخبار

باند سارقان خانه باغ های اسکو در تور پلیس

  • کد نوشته: 83324
  • ۱۴۰۱-۰۱-۱۷
  • 891 بازدید
  • فرمانده انتظامي شهرستان اسکو، از دستگيري باند 5 نفره سارقان خانه باغ ها خبرداد و اعلام داشت که مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.
    باند سارقان خانه باغ های اسکو در تور پلیس

    به گزارش دیدگاه نیوز،  سرهنگ”ستار داداشی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در خانه باغ ها و مناطق روستایی حوزه استحفاظی،بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع ، ماموران تحقیقات پلیسی و اقدامات فنی را برای شناسایی سارقان آغاز کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی در تحقیقات خود دریافتند یک باند سرقت ۵ نفری متشکل از سارقین سابقه دار در سرقت های مذکور دست دارند ، که در این رابطه با هماهنگی مقام قضائی متهمان دستگیر شدند .

    سرهنگ “داداشی” یادآور شد: متهمان که به مواد مخدر اعتیاد داشتند ، در بازجویی های بعمل آمده به ۱۵ فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان اعتراف کردند واز مخفیگاه ایشان مقدار زیادی اموال مسروقه از قبیل آبگرمکن،آبسردکن،کپسول گاز،پمپ آب،فلکه آب،جاروبرقی،دینام وغیره کشف وضبط گردید و درادامه از طریق اموال مسروقه مکشوفه مالباختگان نیز شناسایی و متهمان طی تشکیل پرونده ای به همراه شکات به دادسرا معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان اسکو به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در صورتی که اشیای قیمتی و تجهیزات باغداری را در این خانه باغ ها نگه داری می کنند ، به طور حتم در فصل هایی که از این خانه ها استفاده نمی شود آن ها را به محل امنی منتقل کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *