×
آخرین اخبار

باند بزرگ مواد مخدر در کنگاور متلاشی شد

  • کد نوشته: 64418
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۱
  • 399 بازدید
  • فرماندار شهرستان کنگاور از متلاشی شدن یک باند بزرگ مواد مخدر، کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار نفر اعضای آن خبر داد.
    باند بزرگ مواد مخدر در کنگاور متلاشی شد

    به‌گزارش دیدگاه نیوز ، فرزاد الماسی روز سه‌شنبه در جلسه مبارزه با مواد مخدر با تبریک میلاد سراسر نور امام رضا (علیه السلام) اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی سبزپوشان نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی طی یک عملیات پیچیده در ۲۴ ساعت گذشته باند بزرگ مواد مخدر متلاشی و سه کیلو هروئین، پنج کیلو تریاک و یک کیلو شیشه از این باند چهار نفره کشف شد.

    رییس شورای مبارزه با مواد مخدر کنگاور در ادامه با تشکر از فعالیت‌های انتظامی در کنترل و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان تاکید کرد: فضا برای سوداگران افیون ناامن است و با قاچاقیان مواد مخدر در راستای جلوگیری از پدیده شوم اعتیاد و انحلال سرنوشت جوانان مجدانه و قاطعانه برخورد خواهد شد.
    الماسی در ادامه با اشاره به نقش مهم تشکل‌های مردمی در این حوزه، افزود: مهمترین راهکار کاهش معضل اعتیاد در کشور تدوین و اجرای برنامه های مدون و اجتماع محور است.
    فرماندار کنگاور همچنین با تاکید براینکه کمیته‌های جلسه مبارزه با مخدر باید با تشکیل جلسات مشترک و تعامل و همکاری از تجربیات یکدیگر استفاده کنند، گفت: مصوبات جلسات بعد از ابلاغ، قابلیت اجرایی دارند و هیچ‌گونه سهل‌انگاری و کم‌وکاستی در این راستا پذیرفتنی نیست.
    وی یادآور شد: هر دستگاهی که در جلسات به طور منظم شرکت نکند ضمن تذکر به مدیر شهرستانی، با مقام مافوق دستگاه نیز در خصوص عدم مشارکت و حضورش مکاتبه خواهد شد.
    شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد. / ایرنا

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *