×
آخرین اخبار

باز هم تراژدی غم انگیز زخمی کردن چهره مسجدسلیمان/شهر را آلوده نکنیم

  • کد نوشته: 2270
  • ۱۳۹۶-۰۲-۲۱
  • 1480 بازدید
  • ساسان زکی پور دیدگاه نیوز/ مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در حالی از بامداد امروز آغاز شده است، که در همان ساعات اولیه در و دیوار و کف خیابان های شهر  انبوه کاغذهای تبلیغاتی برخی نامزدها پر شد و چهره نازیبایی به مناظر و مبلمان شهری بخشید. ستادهای تبلیغاتی برخی نامزدها که […]

    باز هم تراژدی غم انگیز زخمی کردن چهره مسجدسلیمان/شهر را آلوده نکنیم

    ساسان زکی پور

    دیدگاه نیوز/ مهلت قانونی تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در حالی از بامداد امروز آغاز شده است، که در همان ساعات اولیه در و دیوار و کف خیابان های شهر  انبوه کاغذهای تبلیغاتی برخی نامزدها پر شد و چهره نازیبایی به مناظر و مبلمان شهری بخشید.

    ستادهای تبلیغاتی برخی نامزدها که شب گذشته را تا هنگام صبح مشغول نصب پوسترها بر در و دیوار شهر بوده اند در پاره ای از موارد حتی از در و دیوار اماکن دولتی که به لحاظ قانونی ممنوعیت نصب هر گونه تبلیغات را دارند، بی تفاوت نگذشته و پوسترهای رنگارنگ تبلیغاتی را در همه جا چسبانده اند.

    طبق مشاهدات از اولین ساعات صبح امروز که برخی شهروندان که منازل یا مغازه هایشان در مجاورت خیابان های اصلی شهر قرار دارد با حالت نارضایتی مشغول کندن پوسترهای تبلیغاتی بودند که شب گذشته بدون اجازه آن ها نصب شده بود.

    شهرداری مسجدسلیمان چند نقطه پر رفت و آمد شهر از جمله سر چهارراه ها، دور میادین، در طول بعضی خیابان های اصلی و … مکان هایی را برای نصب تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته است، اما ظاهرا مانند دوره های گذشته هواداران بعضی نامزدها تمایلی به رعایت پاکیزگی شهر ندارند و حتی در محل هایی که برای نصب تبلیغات در نظر گرفته شده است، باز حجم زیادی از پوسترها را به در و دیوار و سایر مکان های متفرقه همجوار چسبانده اند.

    امیدوارم کاندیدا و هوادارن آنها با رعایت نظم و اجرای دستورات و قوانین؛ چهره شهرستان رو آلوده نکنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *