×
آخرین اخبار

بازیگر و کارگردان تئاتر شهرستان رباط کریم عیادت شد

  • کد نوشته: 64684
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۵
  • 526 بازدید
  • رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم بهمراه مسئول دفاتر نماینده مجلس و جمعی از هنرمندان شهرستان از بازیگر و کارگردان این شهرستان در منزلش عیادت نمودند.
    بازیگر و کارگردان تئاتر شهرستان رباط کریم عیادت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، عزت اله عسگری و حجت الاسلام والمسلمین خراسانی بهمراه جمعی از هنرمندان شهرستان از نصرت میرعظیمی بازیگر سریال دودکش عیادت نمودند.

    دراین دیدار عزت اله عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از سیاست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از هنرمندان، فرهنگ دوستان و نویسندگان برای هویت بخشی بیشتر به این شهر می باشد و ماتلاش خود را دراین زمینه خواهیم کرد.

    در ادامه حجت الاسلام خراسانی مسئول دفاتر نماینده مجلس ضمن قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از این بازیگر محجوب گفت: شهرستان رباط کریم به داشتن هنرمندی این چنین به خود می بالد.

    وی همچنین برای این این بازیگر که در روز انتخابات توسط افرادی ناشناس مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه سر و دست مضروب شد، آرزوی بهبودی نمود.

    بنا بر این گزارش نصرت میرعظیمی، با نام اصلی میرحامد میرعظیمی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما متولد ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۰، در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر است او با بازی در نقش هوشنگ ،کارگر قالیشویی در سریال دودکش به مخاطبان معرفی شد. /انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *