×
آخرین اخبار

ایران با ۱۲ سهمیه در مسابقات دوومیدانی کلمبیا شرکت می کند

  • کد نوشته: 86251
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۹
  • 602 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سیاووش سپهوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات جهانی کلمبیا مردادماه امسال برگزار می شود و باتوجه به کسب ۹ سهمیه در مسابقات جهانی سال گذشته کنیا و کسب سه سهمیه جدید، ایران حضور موثری در این رقابت ها خواهد داشت. وی بیان کرد: […]

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سیاووش سپهوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات جهانی کلمبیا مردادماه امسال برگزار می شود و باتوجه به کسب ۹ سهمیه در مسابقات جهانی سال گذشته کنیا و کسب سه سهمیه جدید، ایران حضور موثری در این رقابت ها خواهد داشت.

    وی بیان کرد: ورزشکارانی که شانس حضور در لیگ جوانان کشور را دارند باید با ثبت رکورد، حدنصاب مجوز ورود را دریافت کنند که در این راستا رقابت های بین المللی ترکیه و قزاقستان برای انتخابی تیم ملی جوانان برگزار می شود.

    سپهوند اضافه کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در ۲سال گذشته موفق به اجرای برنامه های منسجم رشته ورزشی دو و میدانی نشده ایم و اکنون با بهبود شرایط، تعطیلی مدارس در فصل گرما همچنین برقراری دوباره مسابقات آموزشگاه ها و کانون های استعدادیابی در آموزش و پرورش، تابستان امسال برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد.

    وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشوری با روش جدید در دستور کار قرار دارد ادامه داد: روند افزایش ۲برابری سهمیه های استانی در سال گذشته، برای امسال نیز انجام می شود و محدودیتی برای حضور نوجوانان در رقابت های مختلف وجود ندارد.

    وی با اشاره به اینکه کشف استعدادهای ورزشی در اولویت است افزود: اوایل تابستان امسال مسابقات انواع پرتاب‌، در شلمزار استان چهارمحال و بختیاری، رکورد گیری جوانان در گلستان و رقابت های قهرمانی نوجوان کشور در گرگان برگزار خواهد شد.

    سپهوند اظهار کرد: همچنین برنامه ویژه برای فعالیت مدرسه های استعدادیابی دوومیدانی در سراسر کشور اجرایی می شود که در این راستا مسابقات استعدادیابی باهمکاری آموزش و پرورش برگزار و پشتوانه خوبی برای تیم های دوومیدانی کشور معرفی می شود.

    وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ۶گانه افزود: مناطق مختلف کشور به ۶ گروه تقسیم شده اند که مسابقات هرگروه به میزبانی یک استان برگزار می شود.

    سپهوند اضافه کرد: روسای هیات های ورزشی سراسر کشور باید در اعزام تیم ها به رقابت های مختلف تلاش کنند و از وزیر ورزش و جوانان نیز انتظار داریم این رشته ورزشی را به صورت ویژه حمایت کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل